elinnnborg

Alla inlägg under november 2009

Av elin borg - 29 november 2009 20:47

   

Ärligt talat vad är detta? vad tycker ni om hennes läppar?

själv tycker jag bara det är rent sjukt ÄCKLIGT!

suckkkk!  

Av elin borg - 29 november 2009 12:31

morrn'

Ligger fortfarande i sängen, har kollat brüno :P riktigt sjuk var den, men extremt rolig iallafall xD

ett måååste att se den tkr jag :P

ska se wallander läckan nu, sen ska vi julpynta sen snacka mamma om o åka till rydebäck hon skulle handla ngt pynt till balkongen (:

Nej ni får ha det bra :)

kisssssssss<3

Av elin borg - 29 november 2009 00:35

Har varit en jätte mysig dag, jennifer kom till stan innan, jessica följde inte med.

vi satte ss på espresso house och fikade ett tag, sen till city gross och handlade till marängswissen vi åt innan .

sen kom carro robin & fia och vi åt på kina palace, jättegott. sen hyde vi the proposal som var jättebra och rolig:) nu är det bara jag och jeffe kvar här och jag är iaf jäääätte mätt .. kollar ngn film på tvn, ska nog vara uppe ett tag till sen blir det att sova länge imorgon, sen julpynta med mammsen :)

Pusssssssssshej<3 nattinatti

Av elin borg - 28 november 2009 11:44

Godmorgon folket!

sitter i soffan och kollar greveholm nu ;) hhöhö

jennifer & jessica ska ta tåget in hit sen så ska vi ner till stan och gå en runda & ta en fika kanske :) ska handla mat till ikväll också,

blev ändrade planer så caroline och fia kommer till mig senare idag så ska vi käka kina mat tror jag det blir sen hyra en film och åka hem till mig och snacka skit och äta marängswiss :) mysmys, sen sover dom nog här också.

back to mysteriet på greveholm ;)

hhihi, pusssss<3

 

  

Av elin borg - 27 november 2009 20:46

HEMMA NU! :D

gott med lssekatter ;)

nu bli det idol, heja tove & erik!

PUSSSSSS

Av elin borg - 27 november 2009 14:57

Im home now!

& det är HELG igen :)

har varit rätt kul i skolan idag :) hade syslöjd i två timmar så satt bara och snackade, och sydde ofc! ;*

bussen hem och nu ska jag o mamma fika sen till mona och jan & baka lussebullar :):) mummms,

skriver kanske när jag kommer hem om jag hinner (:

pussssss<3

 

  

 Hej väggen ;D

Av elin borg - 26 november 2009 22:10

vem hade rätt? jo jag!

madde åkte ;) gitt.

tänkte läsa lite i min bok; ett ufo gör entré av jonas gardell.

men måste först lägga in lite sommarbilder så att vi alla får lite hopp inför sommaren haha! ;d jag känner iaf att jag 'är riktigt jävla trött på höst/vintern redan joviss är det fina & mysiga kläder, men inget slår sommaren! :)

SUMMER!

 

Elin  

pallekuling

 

jag  

  

jag

  

<3

 

 

fy vad jag saknar sommaren 

 

girlsen innan fest!

  

on the beach!

  

Maskerad!

 

Bussen, påväg till karnevalen

 

  

 påväg till karneval igen;)

Övernattning hos jeffe med jessi :)

   Lovelovelove <3

 

  

Give me brown legs!

 

  

Bara en fin bild jag tog hihi *(:

 

 

saknar inte ni också sommar & sol? :(

Av elin borg - 26 november 2009 19:58

är det bara jag som märker att alla är surare på vinterhalvåret? :P

känns så iallafall, jag är det själv också, och mycket tröttare och tråkigare..

usch give me summer nownownow!  har sagt att jag ska sola nun ju,  en det ha jag inte gjort! måste fan ta tag i det nu, ser ut som en jävla blekfis, vilket INTE ÄR OKEJ!

nu ska jag kolla på mammas pojkar & paradise. hoppas madde åker ut men vi får se :D

förresten så har jag sovit sen kl 17.00 nu :D riktigt sköt så när mobilen ringde trodde jag det var morgon, haha wierd!

byee suckkkers!<3

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards