elinnnborg

Alla inlägg under januari 2010

FU!

Av elin borg - 31 januari 2010 22:13

du ska allltid förstöra allting!

Av elin borg - 31 januari 2010 17:16

lite smakprov ;):*


      

hihi.....

Av elin borg - 31 januari 2010 17:12

kollat allt som finns att titta på nu, har kollat på avsnitt på kanal 5 och 4an o sånt också, ;s ngn som har ngt mer film tips?

var precis i affären och handlade hamburgarbröd och dressing o lite sånt gott till hamburgarna ;)

höhö, hoppas det är mat snart för jag är mega hungrig -.-'

POSSEN

Av elin borg - 31 januari 2010 13:41

Jag lägger inte in bilderna idag heller :P haha

förlåt men vet ni hur jobbigt det är och sitta o lägga in en efter en o så hela tiden?

nej jag väntar tills inatt eller imorgon när det är en ny månad för då kan jag ladda upp alla samtidigt mkt lättare, plus om jag lägger in idag så kommer jag inte palla lägga ut alla och det är ju lite tråkigt :)

eller?

kan lägga upp två tre st kanske :)

poss

Av elin borg - 31 januari 2010 13:35

tja

käka majskolv och nudlar till frukost (y)

har kollat på sommaren med göran nu och nu sätter jag på the stepfather , blir en film dag idag :) halsen mår inte bra, hes och hostar helatiden -.-'

suck och alla ni sm väntar på bilder, ni får svänga inom här i kväll så har jag laddat uppp dom, blir bilder från både fredagen & igår. :)


för igår var vi hos affe, jag carro robin fia o niklas, vi var där till halv ett typ, sen åkte vi in till Frans en runda på lite jög, jag och alfred då bara, sen hem igen vid halv två, kändes lönt? nope, men danne var gullig som körde oss :)

det var trevligt igår också, men i fredags var det riktigt roligt :):)

Ja, kan skriva lite mer sen när jag lägger ut bilderna också!

posssposs<3

Av elin borg - 30 januari 2010 15:42

lura mig?

nejnej, vad folk än säger..


lååååååååååååååååång väg neer, o jag skulle aldrig ramla neeeeer,

o jag ramlar glada gatan fram sen ramlar jag tillbaks igen,

nu har jag ramlat gatan klart, men jag är ndå inte riktigt lika glaad, neej! (Y)

håkan is the shit..


mega härlig kväll/natt igår, roligaste på länge kan jag säga.

om det inte var roligast hos alfred sen alltså egentligen? haha

jag och robin hade typ dans / sång tävlig eller ngt ;D

sing a long o sånt!

mega skoj,

hur trevligt som helst iaf :)

jag var hemma vid halv 4 kanske, mega hes kunde inte prata när jag kom hem^o)


vaknade vid halv 10 när Johanna (syster) kom in på mitt rum och var grav allvarlig och sa : HÖRDE DU DET DÄR:O:O?

både blev mega rädda och et hördes som om någon var nere i vårt garage,

vi våga inte kolla, ringde pappa o skulle höra om et var han som var där nere o mecka me bilen, men nej han var inte hemma ju ..

så jag tog en skruv mejsel i ena handen och telefonen i andra, så efter många om och men( kanske en halvtimme senare)

vågade vi äntligen gå ut och kolla, johanna gick först så jag skulle kunna ringa polisen om där var någon xD

men där var ingen.

men undrar vad fan det var som lät, riktigt skumt var det, inga grannar var ute eller något heller så,

men ja det var vlä en liten mus eller ngt som skulle bygga sig ett hus där nere eller något ;)


haha, jaja sen kunde vi somna om, och sov som en stock till kl ett när mamma ringde och fråga om jagville ha nya skor, jag bara jaja vf inte liksom :P

men nej hittade inte några jag gillade :/

skulle vara några stövlar eller ja alltså vinter skor, men hittade inga i min stil riktigt. men mamma hittde ett par stövlar, domvar fkt fina :)

Ja det blev Mc donalds till frukost, alltsådet hörs som om jag alltid äter det men det gör jag inte :o

har bara blivit en period nu där det är lätt med cheese burgare ni vet ;)

haha


idag vet jag inte vad som händer, kanske umgås med alfred eller ngt sådant :)

kommer knarka håkan ett tag ill innan jag går upp, har nämligen gått och lagt mig igen ;)

hes som tusan och lite ont i halsen, +´kroppen är helt sleten o seg efter allt shakande igår ;)

 lägger in bilder igår, blev väl ett par st iaf.

:)

posssssssssssss<3

Av elin borg - 30 januari 2010 01:30

HEJ

'är hos affe nu på lite efterfest :D

alfred är min väldens b'ästa vän!

bilder imorgon , OH YES!

puss som fan!

Av elin borg - 29 januari 2010 16:13

pappa bjuder på pizza idag så nu dar jag o affe och jeffe till pizzerian o käkar,  senn gör jag vid mig snabbt som fasen ;S

och sen drar vi till stan!

proevt gick bra och behövde inte göra engelskläxan, skönt ;D

skriver kanske senn igen ;D

posss <3

Skapa flashcards