elinnnborg

Alla inlägg under mars 2010

Av elin borg - 31 mars 2010 18:49

är hos kevin, fått jättefina presenter av honom, en parfym och hårvårds produkter ;) förresten kolla hans blogg

www.kevvs.blogg.se

lalala, ska snart till jessie. 

köpte en kavaj, väska, armband i stan :):)


POSS

Av elin borg - 31 mars 2010 14:20

carro o fia var här nyss, snackade lite.

orkar inte vänta längre, får väl platta håret eller ngt så jag fördriver lite tid ;)


puss

Av elin borg - 31 mars 2010 13:19

förresten,

någon som vet när andra säsongen kommer ut?


min favorit serie iaf!

Av elin borg - 31 mars 2010 13:05

nej det blev en helt underbar frukost om jag får säga det själv :D

haha, jennifer kom hit och pappa hade handlat bullar och pålägg så åt vi,

ostbullar & ägg o kaviar ;d haha mums.

o skagenröra och skinka, marmelad o baconost , yoghurt o allt annat gott ;)


nu har jennifer stuckit, jag ska strax duscha och göra vid mig, sen vänta på att klockan ska bli 4 så vi kan åka in till stan och äta, det blir på basiklika, mamma va där igår o boka ett mysigt bord till oss.

sen vill jag kolla lite i affärerna också :P

sen vet jag inte om jag ska till mamma eller till jessica, vi ska ta tåget vid åtta tror jag så ska vi se lovely bones ( flickan från ovan) i helsingborg på bio då:P haha.

sen är vi väl inte hemma förrens sent, (:

kommer nog bli en hur mysig dag som helst, sen får jag vänta med fest tills på lörd :)


ska ha tjejmiddag nästa helg tror jag , för nu denna veckan är alla handbollstjejer och jessica borta.. dom ska till prag och jesse ska till göteborg. :(

så blir nästa helg tror jag . :)

ja vi får se,

*Kevin sa att han skulle titta in och säga grattis, men då får du komma innan fyra din sömntuta :o:p


puss allihopa, hoppas ni också får en mysig dag <3

Av elin borg - 31 mars 2010 11:06

jaha dagen börjar ju bra ju.

ligger hemma i sängen nu o väntar på att någon ska komma men ingen kommer ;s snart går ja ner o äter frukost själv!

Av elin borg - 31 mars 2010 00:54

såja, nu var man ett år äldre,

ja jag känner mig faktskt lite mer vuxen nu.

NÄFAN, sk'ämta bara.

jag är fortfarande Elin Bajs så det är lugnt allihopa!

puss och godnatt.

Jag sover hos Jennifer inatt.

<3<3<3

Av elin borg - 30 mars 2010 23:18

mohahaha

Av elin borg - 30 mars 2010 22:44

såp bubblor från tiger.

tröja från h&m

tröja från kappahl

malin

Jesse 

bajs  

svin :P  

malle  

mumms, mc me jeff innan idag

tequila

jeff o cheeseburger

mums  

snögging  

alala

gottt  

lalal  

hmmakvll  

jess  

Js  

hihi  

igen..  

:P  

MUMS  

BAKAD POTATOES   

:D  

Jag   

jess  

gottiiiii   ..


haha jag bara äter och äter..

Just nu sitter jag hos jennifer och äter chips..

jag fyller år om 2 timmar ;)

puss

Skapa flashcards