elinnnborg

Alla inlägg under maj 2010

Av elin borg - 31 maj 2010 23:30

sex and the city nu sen bums ner i säng.

Natti ;*

 


u can never say never.

är jag kär?   jag har ingen aning.

don't let me go..


we're falling in and out of love
the same damn problem

 

everybody starry eyed, and my body goes,

woaah oh, ah ah !

 

when I look at you...

Av elin borg - 31 maj 2010 23:01

godkväll.

usch fullt upp idag haha.

skolan gick bra, behövde nt göra matteprovet wiho :)

sen kom caroline o robin över o snacka och åt godis ett tag sen satte jag mig vid datorn och spela sims haha. jag är beroende igen! ;/

sen år jag o pappa falafel haha

 

mammahämta mig vid halv sju så körde vi till gymmet och träna rejält :D mkt skönt.

ska träna iaf minst en gång till denna veckan, på ons iaf sen får vi se om det blir en gång till i helgen.

 

när jag kom hem duscha jag o spela sims hahah! jennifer kom och räddade mig och ist åt vi en massa rostmackor med marmelad på, jättenyttigt! lovar;)

 

nu spelade jag lite sims igen, jag dog ... :( haha sen spöka jag..

min man sörjer hela tiden och vill ändå gifta om sig :D haha, jätteroligt. egnetligen är det inte så kul men ja man blir beroende..

jaja.

 

imorgon är det skola igen till tre, sen in till stan o träffa jessi,

käka o fika på 261 och kolla affärer, hoppas på att hitta ngra fina tröjor, helst billiga också så jag får ngt över .. hrm, måste skaffa ett jobb!

japp nu ska jag lyssna musik och kolla bloggar. och slå på tvn!

PUSSPUSS

<3

Av elin borg - 31 maj 2010 01:04

lovelovelovelovelove, generation.  

skål!   sup o svälj, trevlig helg!

hoppsan :D  

jag o jessi lekte lite medans vi vänta på tåget, missa det vi skulle ta så fick vänta typ 40 min.

''försökte'' ta hopp bilder, men dock nt så lyckat..

ni får se imorgon tror jag :)  

pusspuss

Av elin borg - 31 maj 2010 00:04

bästis 

 

mums 

:P  

GAHH detta hade inte suttit fel nu och med bästajesssi <3 :)  

Av elin borg - 30 maj 2010 23:56

    

Här är en del av alla bilderna, klika på dom för större bilder.

:)

nattinatti <3

hej

Av elin borg - 30 maj 2010 17:59

ååååååårkar nt skriva egentligen men känner mig tvungen :p haha

 

det var mysigt igår kväll med jessica o louise.

vi åkte ut till en sjö utanför lund ngnstanns, typ vid dalby.

och satt där o mös, hade en brasa och satt osnacka skit o drack lite :)

tog tåget hem inatt och sov hos jessica.

 

imorse hämta pappa mig och sen åkte jag mamma & johanna till mormor o morfar och gick ut o åt, blev plankstek :) mums, sen åkte vi allihopa bort till vår andra mormor hehe och drack kaffe o åt kakor,

 

haft en väldigt mysig helg och hoppas på fler sånna :)

hihi

nu ska jag spela sims haha :D

lägger in massa bilder sen, fixat sladde nu så det är en himla massa bilder både från två veckor tillbaka fram tills idag :)

puss på er <3

Av elin borg - 29 maj 2010 18:36

heej (:

nu sitter jag härhos jessica o väntar på den sege jävlen på att hon ska bli klar ngn gång. sen sticker vi till lund.

får se var kvlälen leder oss (:

hörs inatt elelr imorgon, har kameran med mig! (y)

PUSS PÅ ER <3

ha en bääst lördag!

Av elin borg - 29 maj 2010 01:09

haha godnatt!

 

jag skulle gå till nattis o röka med henne och helt plötsigt var jag i stan med kusinen hans vänner.

 

slutade med fest hos sebastian o mamma hämtade mig nu så körde vi inom statiol o käka hamburgare, satt fint! :) (y)

hemma hos pappa nu igen i min älskade säng!

ska sova gott nu, imrgon blir det lund med jessi o fler, grillning o fest :)

 

puss på er o sov gott! <3

Ovido - Quiz & Flashcards