elinnnborg

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av elin borg - 3 oktober 2010 16:16

hej

har haft en mycket trevlig helg med dom bästa människorna.

i fedags var jag ju på väla med fia carro o rebecka, 

på kvällen var jag på fest utanför lund med Jesse, Bella, Elin och Louise

igår var jag på fest i kågeröd en haltimme typ,

haha astråkigt.

var där med carro fia o rebecka.

träffa massa gammalt folk.

menn där var nt så värst kul så vi tog tåget till hbg, käka mat sen va vi där en stund sen åkte vi till Landskrona och där blev vi hämtade, sen gick jag hem och sov :)

 

riktigt slö dag idag.

har pluggat lite, kollat VD (vampire diaries), ätit pan pizza.

mamma är inte hemma. på ngn föreläsning i hbg, kommer nt hem förrens ikv så får laga egen mat. alltså panpizza.  

nu ska jag plugga ännu mer.

 

om jag inte klarar provet imorgon blir jag faktiskt riktigt ledsen.. :(

'jag vill ha godis. kan någon komma med det? ;*

 

pusssssssssssss

 

                                                                 

och nu väntar ännu en fantastisk vecka, i hope.

imorgon blir det skola, (prov) ska läsa, och kanske träna.

tis; skola,träna, till gamlafarmor kanske?

ons; skola, salongen, vara med jesse. (läsa)?

tors;skola, träna, plugga. ha kul?

fredag;skola. festa?

lörd;? festa? ;*

sönd; ..? vara död

 

vill till mormor o morfar ngn dag också :)

och ska nog kunna klämma in lite annat skoj också skulle jag kunna tro!

puss


Ovido - Quiz & Flashcards