elinnnborg

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av elin borg - 21 oktober 2010 22:41

hejhej. :)

veckan har varit fullproppad  med plugge.

varit i skolan varje daag i veckan, en dag hade jag extremt oont i huvudet så jag trodde på rktit att jag skulle dö.

då sov jag från 17.00-05.00 ..

nä jag vakna var huvudvärken över men två timmar senare kom den tillbaka igen men lite mildare, i onsdags (igår) hade vi redovisning o glosor, hade alla rätt på glosorna och redovisningen gick helt okej. blir nog inget mvg men det trodde jag inte heller.

åkte ut till landskrona för de hemliga uppdraget som gick jättebra men var lite läskigt haha.. så mystisk jag är nu hahaha!

 

sen fika jag med johanna och david på tvåsexett hos emilia ;)

idag var jag i skolan, pappa kom dit halv tre så hade vi utvecklingssamtal i en kvrt typ, slutade egentligen 4 men fick åka med pappa då kvart i 3. ;d

då körde vi till ikea och skulle kolla eftersom de va nyttt, eller jag vet  nt hur nytt de är men har iaf inte varit där :)

 

så köpte i bara lite småsaker, en lampa, sen komr jag nt ens ihåg mer hahhaha . men stekpanna o sånt :)

sen körde vi hem så kom mamma o johanna o hämta mig så körde vi tll mormor omorfar och dom bjöd på köttbullar potatis o brun sås, mmmmm. så gott

sen blev de fika med kaffe o kaka sen.

 

körde hem vid åtta och nu ska jag läsa ut min bok o försöka göra bokpresentation eller iaf börja.


imorgon bilr det fest med Emilia och jesse!

längtar till lovet så extremt mkt, mår så dåligt av alla läxor.

puss och godnatt <3

lägger in bilder efter helgen, :*

 

elinnnborg *

Ovido - Quiz & Flashcards