elinnnborg

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av elin borg - 17 oktober 2010 22:03

Hej!

rätt lugn helg men ändå bra :)

i fredags la jag i sängen tills det var middag me pappa johanna o helene,

sen kom elin och jessica så kolla vi idol och snacka och var ute o gick :) mysigt.

 

och igår så la jag också bara o slöa hela dagen tills 5 typ då gjorde jag vid mig o sen åkte vi till helene o alexandra i häljarp och åt middag där. blev grillat :) längesen nu!

sen kom elin o hämta mig så stack vi till amanda där hon och bella var, så klippte elin amandas hår och jag noppa bellas ögonbryn, o elins lite men dom är så små så kunde nt noppa ngt, hon får odla litta till :)

sen så satt vi o kolla gamla bilder o snacka.

spela kort o skoja!  det var roligt trots omständigheterna.

sov hos helene, var väl hemma där vid 12 kanske.

 

åt frukost där o kolla film sen körde vi hem och idag har jag kollat desperate housewifes och gjort massa läxa , skulle skriva om  ett årtal så trodde jag vi hade 1600 talet så skrev en sida om det, sen så skrev matilda att de va 1700 talet så jag fick skriva om  de också så jag skrev en hel till sida om det, tur de va typ samma haha :D

 

har tittat ensam mamma söker o nu kollar jag rallybrudar.

 

imorgon börjar jag kvart över 12 och sen ska jag vara kvar o plugga efter vi slutat också, annars inga planer imorgon .


TISDAG skola, sen soomnar ja väl och gör nt mer nyttigt?

ONSDAG redovisning i skolan & glosor ;/ sen hemligt ärende mohaha..

TORSDAG samma som tisdag.....

FREDAG ?  fest?

LÖRD ? fest?

förhoppningsvis blir det ngn fest i helgen eftersom det inte blev något denna helgen.

ska försöka orka mig till gymmet o träna o sola också ngn av dagarna :)

Ovido - Quiz & Flashcards