elinnnborg

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av elin borg - 27 oktober 2010 20:55

Hej! :)

 

var i skolan idag till elva sen åkte jag direkt ner till jesse på salongen, sen käka vi lunch med hennes mamma på basilika.

åt för heeela dagen iaf, har varit mätt tills nu och kl är nio nu och vi åt halv två hahah. lite sjukt med buffé man tar alltid tills man håller på att spy haha!

gotta love it!

har gjort läxan klar nu, så ska bara plugga på matteprovet imiorgon sen är jag klar för lov.

Fan jag har en uppgift till kom jag på, men behöver hjälp med den ;o

ngn frivillig?`politik e det. ;)

 

nu ska jag gå ner och ta på mig,. snart kommer mamma o johanna och hämtar migså åker jag til mamma. har varit här hos pappa några dagar mer nu.

men ja det jämnnar väl ut sig ;)

 

imorgon ska vi lära oss halloween sminkning i skolan, aaaaaaaasfett.

jag vill vara vampyr på halloweenfesten :)


pusspuss <3

love

Ovido - Quiz & Flashcards