elinnnborg

Alla inlägg under augusti 2010

Av elin borg - 29 augusti 2010 01:08

hejjjjjjjsan.
har inte alls orkar skriva en rad idag, jag blev sjuk inatt, antar att jag sprang omkring alldeles förlänge utan jacka där ute ;o woops.
 
iallafall, jag haft det mysigt med pappa o helene hemma idag, ätit kräftor o sen såg vi två filmer o åt godis :) den braigaste helgen pålänge om man tar bort att jag blivit sjuk :p
men det var det väl värt! bara jag inte missar skolan :o oj så har jag nog aldrig sagt i hela mitt liv hahaha. jag tycker verkligen om min skola tydligen! (Y)
nä, nu ska jag sova och bli frisk :)
imorgon ska jag vila vila vila så jag blir frisk frisk frisk! ;D
TACK simon holmberg för att du gjorde min helg suuuuper bra! och grattis i efterskott ;*
       
jag tog lite bilder av sandra sålänge tills jag lagt in mina egna, :)
hoppas det gick bra! ;D
'NATTINATTI

Av elin borg - 27 augusti 2010 15:54

hejsan

var kul på bowlingen trots att jag sööööööööög.

lägger in bilder från det om ett tag ;p

vi gick tillbaka till skolan vid 11 och åt sen sluta vi, jag träffa carro o ngra andra så klla vi lite affärer, eller ja bara h&m hah. sen träffa ja matilda karl o phiilip så stte vi oss på mezo o fika litta.

så kom de massa folk  börbi o snacka helatidn :) jätteroligt att jag ff träffar typ hälften av klassen varje dag :P

ja vi saatt där ett bra tag och tog tåget hem tioöver två eller tre ;o haha.

 

körde o handla lite med pappaoch nu är jag hemma.

ska börja göra vid mig snart sen k'äka sen till jessica ! (:

och sen bär det av till saxtorp till simon som fyllt arton så de ska bli riktigt roligt faktiskt! har köpt en god present också, höhö..

jaa, mer var det väl nt jg hade att säga.

som sagt lägger nog upp bilder efter helgen så får ni se min klass när  vi bowla också :):)

puss & ha en sjukt bra helg! ;*

för det ska jag :)


gillar denna bilden jätte mkt! hahaha alla ser sjukt roliga ut!

och denna ser ju bara cp ut mohaha. förstår inte var jag får alla sjuka miner ifrån ;o också alltid ögonbrynet ^^,  

Av elin borg - 27 augusti 2010 06:35

godmoron :)

har precis duschat ska käka nu o göra vid mig o allt det dära.

höhö

 

ska samla 9 på skolan sen ska i gå o bowla´. vet nt när vi slutar eller om vi ska äta ens.

ja vi får väl se antagligen :)

ikv blir det 18års fest hos min käre vän Simon .

ha en bra dag, pusssssssssssss <3

 

  

Av elin borg - 26 augusti 2010 19:42

ebbas fik idag efter skolan :)  

Fia och Rebecca.  

sminkboxxxxxxx<3  

matilda, hanna o boxxxxxxxar. ;d   

smink  

smink..  

:D:D:D  

fisse äter bagge på ebbas. ;)  

jag o louise igår på nrj!  

bella o louise  

jess o elin.  

kappen o hakim ;)  

knappen;D  

elin & thaiii 

ELIN I SKOLAN ;)   

 

Matilda i skolan, hon går på lbs som ligger en trappa ovanför min skola :)  

Karl i skolan, som också går på Lbs.  

niklas fesssssst.  

  

hej, jag vet att jag slutat röka för er som undrar, jag tog någon enstaka cigarett denna kvällen  bara. fyyyyyy

  

 

 

 

 

  

jag o louise.


robin ;O  

okej, jätte nykter  

  

 


fääääääääääst  

:P

 

  

  

     

  

  





  


hejjjjjjjj..

Av elin borg - 26 augusti 2010 19:09

niklas fest

                                           


malmö festival

  

   


uppdrag på stan med skolan, isabella och okänd hoppare (;

   

kricke ;)  

jess  

    

basilika

   

261 med jeff. 

        


Ebbas fik idag med niklas fia rebecca caroline och douglas :)

Av elin borg - 25 augusti 2010 14:06

HEJ

 

idag hade jag bara en lektion för matteläraren kom aldrig ;o hrmmmm...

så sluta kl tio, träffa matilda o karl en stund sen tog jag tåget till landskrona, åkte till jesses skola och åt lite hahaha sen åkte vi vidare till gullstrand till jempa men hon  hade visst jäte bråttom så vi hann  nt snacka ;S

sen åkte iv ner till stan o kolla på gina, och blev jättesugna på kina mat och fick ångest för vi ätit upp alla våra pengar hahaha.

så jag har tänkt nästa gång jag får pengar, så ska det bli kläder och typ pyyyyyyyyyyytttelite till mat o sånt haha :D

japp. nu ska ja äta middag med sis som gjort middag idag igen hahah :P

flintastek o pasta med pasta sås sjukt gott är det, hon gjorde  deet till mig o jesse när vi skulle till åhus också så vi skulle bli mätta, gullig e hon! (:

 

ikv kanske jag ska till malmö med jessica louise bella o elin och titta på nrj in the park. mohombi, rasmus seeback eller va han heter & fler ska va där då.

ja jag vill dit men får se om jag mår bättre sen lite ont i huvudet nu ;D

och om pappi låter mig HÖHÖ.

nä nu kallar maten!

& ja min mat kaaaaan prata.. possssposs

Av elin borg - 25 augusti 2010 06:37

haha cp bild men får väl duga mohaha.

TYP så ser jag ut nu iaf, ska käka frukost nu sen in till mammy.

puss på er

btw, har mensvärk och redan ont i huvudet.

!:@  

Av elin borg - 24 augusti 2010 23:39

heeeeeeeej.

nu sk ajag sova, igen

har typ sovit halva dagen,

skolan var kul tills jag fick ont i huet.

hade tävlingar o sånt i olika grupper, och idag våga folk prata med mig, wiho ;) haha

fick helt okej middag sen fika, gick på stan lite med Sofia och hennes kompis sen tog jag tåget hem för mitt huvud höll på att sprängas skulle annars följt med dom till väla men får ta de en annan gång !

 

orka nt ens gå upp för trappan när jag kom hem, slängde av alla kläder o la mig o pappas säng, johanna pyssla om mig lite o gav mig värktblett o massera mig lite, så somna jag , när jag vakna sen mådde jag lika jevligt, johanna hade gjort mat till oss, potatisgratäng o fläskfilé och det var riktigt gott, såg ghost whisperer ssen gick jag o la mig igen, vakna senare och hade fortfarade ont i huet.

jag o johanna såg grown ups för jag såg aldrig den igår. körde bort o handla lite godis också :)

 

har fortfrade ont i huet efter den tredje värktabletten nu och nu ska jag lägga mig, hoppas jag mår bättre imorgon ;o

ska upp tjgo i sex, duscha o sånt sen åker jag med pappa in till stan till mamma & ar tåg eller buss därifrån :)

pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Ovido - Quiz & Flashcards