elinnnborg

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av elin borg - 22 augusti 2010 23:02

eller inte

 

jag hatar killar, kommer göra det fram tills ngn visar mig motsatsen till dom killar jag träffat. harregud ,säger jag bara..

 

:)

men imorgon börjar jag på drottning blanka i hbg kl 10

hoppas jag hittar dit ;o

ska åka till hbg med carro fia kajsa nikki issa, kanske fler :p ?

sen ringer jag julia som också ska gå på min skola förhoppningsvis min klass ;O

så får hon hjälpa mig att hitta dit hahaha

ja sen ska vi högst va där till kl 12 sen hem igen. (:

 

idag har jag bara varit hemma typ, handlat lite pennor o sånt till skolan,

sen blev det pizza för mig o sis, pappa skulle ha surströmming till middag så han sparka vi ut från huset!

har kollat på the hills o irene huss o nu ska jag se grown ups eller last song , nt bestämt mig än ;o

 

upp kl sju imorgon, fia hämtar mig kl kvart i 9 imorgon bitti.

så nu får jag fkt vara klar här, förlåt för att jag ljög om bilderna, dom får jag lägga in imorgon :)

pusspuss <3

Av elin borg - 22 augusti 2010 12:59

hej o godmorgon, imorgon vid denna tiden har jag varit i skolan ;o

wooho

är rädd att jag nt kommer hitta dit ens, vet en som ska gå där så ringer henne!

haha, iaf.

ïgår var jag på 20års kalas hos jenni. sen tog jag o carro tåget till malmö, gick runt där o luffa, inte alls kul faktiskt :p sen åkte vi hem med hennes bror och somna i bilen! (I)

somna direkt när jag kom hem och klockan  var ändå bara 1, men sov lite dåligt i förrigår så:)

 

idag ska jag handla lite saker till skolan o så ska jag o pappa handla mat också.

vet nt vad som händer senare nej, ska nog sova tidigt :p

pousspousss <3

Ovido - Quiz & Flashcards