elinnnborg

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av elin borg - 10 augusti 2010 23:17

goodevening.

har verkligen varit ute idag, cyklat på ven hela dagen, fint väder hade vi också, jag bada inte eftersm jag fortfarande har hostan kvar, men dom andra badade!

vi hade piknik medd oss, pannkakor och mackor.

sen åt vi glass där,

vi tog båten hem halv sex, körde och handla mat.

sen kolla jag och alex lite sex and the city sen  vvar maten klar :)

det var jättegott, räkpaj (Y)

sen har vi tittat film, spelat spel och ätit massor av godis.

 

har varit en mycket trevlig dag med fam wemrin /borg,johansson :)

får se  vad som står på schemat imorgon, inget slappande mer för min del iaf.

sov så gott, pusssssss- :*

 

Av elin borg - 10 augusti 2010 01:57

hello handsome!

 

jag har tittat på satc två hela dagar i rad och jag är inte trött på de alls, vill bara ha mer.

men nu är jag faktiskt jävligt trött så går och lägger mig nu!

nattinatti igen. 

 

        

två bilder från januari :)

Ovido - Quiz & Flashcards