elinnnborg

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av elin borg - 9 augusti 2010 23:13

sitter i sängen o bölar nu, precis sett sista avsnittet,

går nu över till första filmen, sen nästa.

sen får jag väl helt enkelt börja om igen om ett litet tag och hoppas på en tredje film.

 

ska ta ännu en skål med glass nu,

imorgon kommer marie o barnen så då får jag en ursäkt att duscha och ta på mig riktiga kläder,

har gått runt i en gammal stor t-shirt i två hela dagar och bara degat, visst har det varit lite skönt, men nu har jag fått nog.

slut på hemma sittandet nu..

imorgon ska jag iaf till ven ju, sen middag med alla tjejerna ;)

dom sover här tills på onsdag så har något att göra tills dess iaf sen får vi se vad/vem som dyker upp. :)

 

någon mer än jag som är sugen på kräftskiva? ;*

pusss & nightynight <3

Av elin borg - 9 augusti 2010 16:50

så, städat klart. tillbaka till drömvärlden på manhattan.

ska äta lite glass till..

tja!

Av elin borg - 9 augusti 2010 16:04

lärde inte mig så mkt av satc igår faktiskt (;

inte idag heller, nu ska jag städa iaf för imorgon kommer marie carolina o alexandra på besök och ska sova här.

vi ska till ven imorgon o cykla o sånt mysigt, o ha med piknik :)

ajja, måste städa nu iaf.

puss

Av elin borg - 9 augusti 2010 11:41

godmorgon? nu återgår jag till sex and the city säsong 6. såg att några avsnitt nt ville fungera så är helt frustrerad nu, får se hur jag löser det...

nu, frukost i soffan. (y)

puoss

Ovido - Quiz & Flashcards