elinnnborg

Alla inlägg under augusti 2010

Av elin borg - 8 augusti 2010 23:01

jag gav inte upp, jag fortsatte tro att allt skulle bli bra till slut,

inte för att det är till slut än, eller jo det är det.

det blev det inatt.. hörde jag, 0ops! ;o(a)

 

& nu har jag slut på ord för dig baby.

:)

 

 

but yes, you broke my heart.. 

Av elin borg - 8 augusti 2010 20:34

tror jag tar lite glass och ser på satc tills jag hittar Mr. Right! :)

inte för att jag tror jag hittar honom här inne i mörkret men man kanske an snappa upp lite tips av carrie o tjejerna :)

jag är lite deprimerad för tillfället för jag drar bara nitlotter när det gäller killar.

men hejdå till alla gamla skit killar, och hej och välkommen till en ny o fräsch hunk ;) haha.


but, me loves you.

tyvärr


                              

                  

                       


Hej jag älskar mat :)

haha, hälften av mina inlägg handlar nog om mat alltså, alla dom här mat-bilderna är som  jag lagt in på bloggen på typ 2 månader :o

jag borde se ut som en flodhäst vid detta laget..

ngt måste vara fel på mig? 

Av elin borg - 8 augusti 2010 18:58

hejsan.

igår kom jessica elin amanda o caroline hit när jag käkat med sis.

så förfesta vi här, lyssna musik, kortspel o snacka.

sen tog vi bussen till fille som hade fest, sen gick vi ner en runda på hamnfesten tills dom stängde där, sen yra jag o jessica runt lite och sen tillbaka till filip.

var hemma lite innan tre och hon sov här,

när v vakna åt vi en god frukost och kolla på mysteriet på greveholm ;)

när hon åkte hem så låg jag kvar i soffan och titta på fler filmer,

mamma har nte varit hemma på hela dagen hon kommer väl snart, så pappa kom iaf o lämna en bigmac meny till mig :) nu ska jag städa lite sen sex and the city.

riktigt filmväder idag, faktiskt mysigt. men solen får gärna besöka oss snart igen, saknar stranden ..:(

 

längtar faktiskt lite till skolan börjar nu, ska bli spännande med ytt folk o ny skola, ny stad och så mkt mer :)

tråkigt dock att det säkert nt kommer gå så många killar på min skola :(:( (N)

kommer nog spenderas mkt pengar på mat o shopping efter skolan varje dag okså känner jag. jag får hålla hårt i pengarna helt enkelt .

 

puss på er :) <3


visste inte att en person kunde falla så hårt, 

kan inte förstå hur man kan må så bra när man är så hemsk?

kan heller inte förstå vad folk ser i dig som är bra. för det jag ser, är inte alls bra kan jag säga..

men det är ju bara vad jag tycker, tydligen.

;) you little whore.

 

   

ingen kan ta det ifrån mig :)  

'cuz you can't break me down bitch.

Av elin borg - 6 augusti 2010 12:23

godmorgon,

jag är fortfarande förkyld och har hostat hela natten..

har precis ätit frukost ska snart köra till mona o jan o hämta ett halsband som jag tänkte ha ikv på hawaii-festen jag och jessica ska på. :)

tänkte ha en orange klänning och mina bruna klackar och ett hawaii halsband på mig :p sen får vi se hur håret o sminket blir .

 

så nu ska vi åka dit o hämta det sen blir det väl en fika där också, sen ska vi köra in om pappa också och hämta en sak..

käka middag sen är väl klockan snart åtta ;D haha

ska köpa näs spray också för annars kommer jag inte klara denna kvällen  :D

 

igår var jag och mamma på hamnkrogen och åt grill buffé , sen kom jennifer o jessica så träffa vi lite andra folk, det var ju hamnfest och det är det hela helgen .

men åkte hem vid 12 ändå för jag var döööööööö förkyld.. (N)

blir nog dit en runda på lördag också kan jag tänka mig ;d

 

men nu måste jag kila! ha det bra, pusspuss

:) <3

 

  

Av elin borg - 1 augusti 2010 22:25

godkväll ;)

sitter i soffan o tittar film nu.

idag har jag varit på kalas i kävlinge, ätit god mat o lekt lekar med kusinerna o dom gamla ;) blev tårta o godis till efterrätt.

 

när jag kom hem kolla jag på gamla avsnitt av i huvudet på carolina gynning.

och åt preis pasta carbonara o nu trycker jag i mig lite marabou.

är lite känslig nu för tiden så då får man äta lite extra :p

 

imorgon ska jag till mamma, men ska först laga middag åt pappa helene o johanna :) blir mango chutney kyckling.

 

har inte så mkt planerat i veckan mer än att jag ska träffa jessica på tisdag och fika. hoppas på fint väder så blir det kanske en tur till ven.

hoppas också att ja ska få lite tid till att träna lite i veckan.

 

nej nu missar jag snart hela filmen.

posssss

(L)

Av elin borg - 1 augusti 2010 00:48

nu sätter jag på ännu ett avsnitt av sex and the city sen ska här sovas! ;) haha

natti:*

Ovido - Quiz & Flashcards