elinnnborg

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

BILDER, från robins fest, skolan, med mera.

Av elin borg - 18 oktober 2010 21:05

hejhej :)

idag har varit en bra dag,

eller ja förutom att ja vakna en timme för tidigt, haha märkte det när jag gick upp till bussen o bhälla fråga närj ag skulle ta tåget, så skrev jag 10.38 .. Hrmm så tänkte jag , jag börjar ju kvart över 12 så vad ska jag göra i hbg tio i elva? haha så gick hem igen, kolla på ett avsnitt av desperate housewifes och åt lite snacks haha.

sen åkte jag igen tio över elva! :) o var i skolan 12 (y)

 

gick väl bra i skolan, gjorde inte så mkt för jag missa förra vevckans lektion så va nt med o redovisa, blablabla...

hatar läxor och vanliga men jag älskar skolan? visst är väl det lite konstigt? xD haha

 

åkte hem vid 4 efter skolan och åt middag, blev stekt lax o potatis, haha samma som igår :p men jag har börjat tycka om lax nu, o det är väl mega bra? för det är nyttigt med firre!

 

kollar på tv nu o ska läsa lite läxa.

fick ngt meddelande om att alla tjejer skulle ha svart tröja imorgon så bara för det ska jag inte ha det ahhaha. nej skoja, men kommer nog inte komma ihåg det imorgon bitti ändå.

 

+ hade redan bestämt va jag skulle ha på mig, men kan väl ha det på ons ist. haha får se, hörde att de kanske skulle snöa inatt så kanske får ha massa tjocka tröjor o vinterjacka ist? vem vet, kanske blir värsta snöstorm så jag inte ens kan åka till skolan de vore väl förjävligt :o haha jag vill fkt till skolan imorgon, ska göra klart ett arbete plus att vi ska sminka och det är ju alltid roligt!

 

new york fruar är ju för bra måste jag säga.

gunilla är riktigt konstig ;o haha. skryter om sin dotter hela tiden.. mohaha

 

nä nu ska jag sluta babbla har inget kul att sä. lite ångest på de kanske att ja nt har ngt att säga. ska poppa popcorn o kolla tv nu, kaaaaaaaaaaaaanske läsa lite haha..

pusspusss


här får ni bilder från skolan, fest hos robin, bilder på mig och bilder från när vi var hos amanda i lördags. ;*

 

hos amanda.   

...

bella o elin !

elin klippte amandas hår.  

:o ? vet nt vem detta är

noppade bellas ögonbryn,   

hejhej

:)

..

:):)..

heeeeeeej. 

;*  

HOS ROBIN & EMILIA.

                                                      

usch, dags att börja sola maybe?

VACKRA REBECKA!

                             

I SKOLAN MED BELLA & EMMY

         

gotta love it! <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards