elinnnborg

Alla inlägg under oktober 2010

Av elin borg - 12 oktober 2010 20:12

ja här är lite lifehistory om mig i bilder ;)

har varit blond, fjortis, gul/orangehårig, brunett, svarting, singel och allllt annat man kan vara.. haha

    

blondin! 

   

tillsammans med alfons!

       

brunett!  

carro o jag, blondiner  

  

jag och alexandra,

  

Maskerad (som paow 2009)  

2007 eller ngt  


 

jag och sandra  

jag och matilda 

knas  

elin malin jesse o jag hos issa karnevalen 2009.

häng i asmundtorp m emilia nattis o tobbe

  

 

nyår med alfons 08-09

fest hos bea, jag o elin.

2007.

avslutning i sexan tror jag

matilda och jag

avslutning i sjuan ?

Ekebo,vendela& jag

konfirmations läger jag och caroline.

punkhår!

jag o vendela karnevalen 2008?

fjortis.

små ungar!

fjortisfjortis, jag o pommes

2007 i tunisien, jag & kamel

fest hos niklas. meee liiiike.

palle o jag! innan ekeo.

blondin

alfons o jag

fest hos bea, malin och jag.

blondin, johannas student!


Av elin borg - 12 oktober 2010 18:21

godkväll!

kom hem för en liten stund sen, åkte hem från skolan vid lunch, kunde inte äta i skolan och hade inte pengar till mat så åkte hem ist, laga köttbullar o makaroner sen somna jag framför tvn. sen väckte johanna mig så åkte vi in till gamla farmor, somna där också sen käka vi bullar o sånt :)

och tog bussen hem igen halv 6.

nu ska jag bara ta de lugnt och kanske göra lite läxa.

jag är ledig imorgon så ska sova tills jag vaknar (haha afan!?)

sen ska jag göra lite läxa sen åker jag in till jesse på salongen och johanna ska klippa sig och jag med om hon har tid över :)

sen blir det nog fika på stan !

 

skola igen på tors.

sen är det fredag igen, harrrregud vad tiden går ;)

rätt kul, snart är det julafton ;* woho

men först ska vi ju utomlands, eller före det ska carro fylla år och jessica o ja :) halloween o allt sånt skoj ;D

ähh deet tar nog ett tag till tills julafton,

oh ny år :) sen fyller jag snart år ju hahaha. nej chilla nu elin är redan framme i Mars ju. !


  

PUSSSSSSSSSSSSSS

Av elin borg - 11 oktober 2010 23:00

inte alls nöjd skit fullt! harrrregud.

ska iaf beställa hem skolkatalogen :)

nattinattti gott folk! ;*  

Av elin borg - 11 oktober 2010 22:53

hej!

 

idag var jag hemma från skolan och sov och kolla film o bara vila.

sjukt ont i svanskotan och missa rätt mkt i skolan idag, men imorgon ska jag iaf försöka komma upp ur sängen hihi :)

sen efter skolan ska jag till gamlafarmor med johanna och mamma, kanske ska träna efter det också om de nu är bra i rövva! ;*

ser på lite sällskap sen ska jag sova.

pussss på er <3

Av elin borg - 10 oktober 2010 23:32

hej.

har haft en sjukt bra helg med lite undantag haha

trilla på ett tvbordså har mega ont i svanskotan nu kan knappt röra mig utan att det gör cp ont!

trampa på en glasskärva så fick my sitta o pilla ut den med en pincett, gjorde också as ont men hon fick ut den iaf! är fortfarande ömm dock..

annars hade jag skit kul igår,

åkte till emilia vid 3 så stack vi ner o stan o käka kinesmat, sen tog vi bussen ut till häljarp  och gjorde vid oss sen kom folket och vi dansa spela kort drack o hade det trevligt :)

åkte taxi hem runt två tiden till emilia och sen hämta mamma mig.

idag har jag haft så ont i rövva så har bara legat o kollat film hela dagen o kvällen.

imorgon blir det att gå upp tidigt o göra läxan o duscha sen börjar jag kvart över tolv.

förstår inte riktigt läxan, skulle kolla upp en parti ledare och kolla hur han/ hon klär sig, rör sig mer mera? hrm, kan bli intressant ju

 

sen kommer pappa o hämtar mig efter skolan

så ska jag till honom i två veckor! :)

 

hörs imorgon, puss & nattinatti <3

Av elin borg - 9 oktober 2010 00:08

godkväll!

haft en trevlig dag idag :)

börja med skola,  blev rätt mkt trams idag ;p höhö.

slutade ett så åkte jag till jesses skola o träffa henne och sen åkte vi hem till henne o käka och pilla på hennes nya iphone 4!

sen åkte vi hem till mig o åt panpizza o gjorde vid oss sen åkte vi ner till stan o träffa jeffe där och fika på maddes, satt där rätt länge, sen stack jennifer hem så gick jag o jessica runt o titta lite, kulturnatt i landskrona ikv ju.

sen träffa vi carro, en annan jennifer , fia rebecka och niklas. vi gick in på maddes igen och satt där ett tag, sen gick vi till 261 i träffa min syster en liten stund men tog bussen hem rätt tidigt eller ja halv tolv, mkt för att varit nere i stan eftersom jag är under 18 :( ! hehe.

nu ska jag se senaste avsnittet av vampire diaries, och för er som inte sett det så måste jag verkligen rekomendera det, sjuuuukt bra  är det.

så ska se de nu sen sova.


imorgon blir det nog party!

ha de nice. pusssss

  

Av elin borg - 7 oktober 2010 21:19

hej

idag var en bra dag kan man väl säga :)

tog tåget till skolan och i skolan färga vi ögonbryn o fransar igen, mkt niiiiiice

och sen sminkade vi som vanligt, blev en burgare innan jag åkte hem som vanligt.  men dom som har hand om och gör maten till vår skola var hos oss idag så vi fick säga vad vi ville ändra på med mera.

 

tog bussen till landskrona och när jag hoppa av körde mamma förbi med bilen så hoppa jag in och så fråga hon om vi skulle göra ngt så bestämde vi oss för att köpa kinesmat med hem ;d

så vi gjorde det och kolla på twilight tills mamma somna som vanligt..

 

har gjort om headern som ni ser, fått bra kommentarer bara om den änsålänge iaf :P den andra gjorde ju elin till mig men nu har jag gjort denna helt själv utan att ngn visade mig ens :P

bra va?;)

 

nu ska jag läsa lite i min bok som faktiskt är väldigt bra, först var den dryg men nu börjar jag komma in i den, ALEK heter den. som är en självbiografi av supermodellen Alek Wek..

 

imorgon ska jag leka meed jessica iaf förmodligen elin också och kanske slår ihop oss med carro o fia o fler kanske ;D  vi får la se!


         

Av elin borg - 6 oktober 2010 22:48

hej!

 

idag bleven kort dag i skolan

sluta redan kl 11 .

tog tåget hem till landskrona, stack ner till jesse på idas och där gjorde vi massa trams med mitt hår.

sen käka vi lunch på kinesen,

sen färga o klippte hon mig, blev asbra!

fett nöjd.

 

har varit jävligt glad idag förövrigt, tror mitt liv har hittat en vändpunkt? vet nt riktigt var, men med skolan och allt nytt bra, nu saknas bara den här omtalade kärleken, hallå var e du? ;o

 

ja iaf, sen kom mamma o hämta mig så körde vi till mormor o morfar och käka lite bullar o sånt gotte.

sen körde vi till mona & jan och så gick vi en runda ute i kävlinge sen fika vi och kolla gamla foton. :)

mysigt!

 

jaja allt tar sin tid, någon dag kommer han nog.

;) nä nu ska jag knarka musik sen sova, varit en lång dag,

PUSS

 


Ovido - Quiz & Flashcards