elinnnborg

Alla inlägg den 8 november 2010

Av elin borg - 8 november 2010 21:59

åhhhhhhhhhhhhhh vad jag saknar sommarlovet..:'(     

   

                                                             

                               


ja , vi får hoppas det går snabbt till nästa sommar.

<3        

Av elin borg - 8 november 2010 21:04

hejhejhej


i helgen blev det maskerad fest hos david och jag var djävul, ska lägga in bilder om någon dag.

var heeelt röd :) det var jätte roligt, sen spåra det ut lite så jag jesse o carro stack ner till olivers o käka.

sen gick jag tillbaka o sov hos honom och carro gick hem o sov hos mig hahaha .

på lördagen stack jag hem rätt så tidigt till carro då så kolla i greveholm haha som varade typ 4 timmar eller vad det är så låg bara i sängen hela dagen.

på kvällen hjläpte jag mamma att laga mat sen kom lena på middag, blev fläskfilé i en jättegod ädelost/gräddsås och pressad potatis. och sen kolla i film och åt godis sen kom jennifer en stund :)


och igår så plugga jag bara och kolla desperate housewifes hela dagen.

nu är det bara 4 veckor tills vi ska till fuertuventura, kanarieöarna.

sen är det bara en vecka kvar när jag kommer hem sen är det jullov. :)

åh längtar så mycket. men fram tills dess ska jag jobba hårt i skolan. måste faktiskt skärpa mig nu och lägga mer tid på skolan.

ska också festa mindre och träna mer :)

bra nyårslöfte fast kan smygbörja redan nu ju!


planer för denna veckan är bara att plugga, verkligen.

bryr mig inte om något annat denna veckan faktiskt.

har färgat håret i dag. det får räcka..

Jessica fyller ju år imorgon :) 17år

så får se om jag hälsar på henne. ;*


nu måste jag plugga o se om jag kan komma på något om energi..

godnatt pusss...



Ovido - Quiz & Flashcards