elinnnborg

Alla inlägg den 16 november 2010

Av elin borg - 16 november 2010 00:00

Hej!

idag har jag varit i skolan, det gick bra trots att jag inte gjort klart uppgiften har nästan gjort klart den nu så det är lugnt.

efter skolan åkte jag hem och åt sen stack jag och mammi till gymmet o träna.

längesen nu, såg att det var mer än en månad sen, sorgligt.

haha. har sagt att jag ska bli bättre på det men kommer alltid något i vägen..

ska försöka nu iaf. :) läste också på mitt horoskop idag att jag inte ska ge mig förren jag blir nöjd, och att mina planer kan gå rätt till men att det beror mkt på mig själv, och jag har några planer på gång nu faktiskt och känner att om jag gör rätt nu så ska det väl kunna fungera. hoppas jag.. med både det ena & det andra. :)

nu ska jag sova, imorgon är det skola, sen vet inte, ska nog sova för det är den enda dagen jag inte vet vad jag ska göra på.. :)

pusssssss


Maskerad hos frida, lördags.

halloweenfest hos david, förra helgen.

skolan förra veckan.

lite blandat sisådära. :)


                                                                                                                      

Ovido - Quiz & Flashcards