elinnnborg

Alla inlägg den 14 november 2010

Av elin borg - 14 november 2010 21:21

 

hej. :)

 

blev en bra helg trots allt.

ifredags var jag hemma från skolan, sen åkte jag till malmö med bhälla och handla farsdagspresent till pappi. blev ett örngott och en mugg :)

sen åkte vi hem till henne och gjorde vid oss lite sen åkte vi in till mig i stan, kolla lite idol och snacka, sen gick vi en runda istan, sen hem igen och sov hos mig :)

 

i går hade jag rätt tråkigt hela dagen, åt god mat med pappa johanna och helene,

sen åkte jag fia o rebecka till Frida på maskerad, hade ingen aning att det var det så vi fick sticka in på kvantum sista minuten o köpte paty hattar, serpentiner och sånna man blåser i.. så det blev bra ändå (:

hos frida var det riktigt kul, var där jätte länge. :)

vid 4 stack jag vidare.

 

mamma hämta mig halv 2 idag så körde vi o johanna till centersyd  och handla present till  jessica och åkte på kalas, åt god kalkon middag! 

nu är jag hemma och ska egentligen plugga men det går ju inte!

hatar politik jätte mkt..

 

fick göra matte frågorna på fredag ist som tur är. ska skriva två a4 sidor om valet 2010 och hur jag tror det kommer se ut om 40 år.


lägger in bilder snart, loooovar.

puss.

Ovido - Quiz & Flashcards