elinnnborg

Alla inlägg den 28 november 2010

Av elin borg - 28 november 2010 22:11

Heej :)

denna helgen har varit lugn och skön trots all snö!

i fredags kom marie och barnen, vi käka god middag, kolla idol och gjorde annat mysigt.

på lördagen var vi och bada på karlslundsbadet, det var riktigt skönt! basta ångbastu o vanlig bastu, simmade, bada bubbelpool & allt skoj man kunde, blev en hamburgare m pommes där sen duscha vi och fixa oss lite sen traska vi hem igen, och fikade.

sen åkte familjen wemrin hem.

lite senare åkte jag mamma o johanna till mona & jan och dom bjöd på middag, och så pysslade vi lite med kusinerna och släkten.


åkte hem till jessica senare och vi myste hemma och en liten stund nere  i stan o tog en fika på maddes.


idag vakna jag tidigt och åt frukost med mamma sen träffa jag jessica och vi skulle klacka om mina skor men det var stängt, så åkte hem igen, åt mannagrynsgröt och titta på ana gina show och ung och bortskämd.


sen vid 4 åkte vi ner till julskyltningen igen nere i stan (Landskrona)

och titta på lucia kandidaterna, sen tog vi en chai på espresso och satt och prata där ett tag, sen träffa vi mamma lena  robin jennifer och filip, bestämde att vi skulle käka middag nere i stan med dom så vi åt på china palace.

jag åt kycklingspett m jordnötssås som vanligt men såsenn var inte alls god idag tyvärr, men annars en riktigt mysig helg :)

skönt att inte festa varje helg faktiskt .


i veckan blir det förbereda lite inför resan, tvätta kläder, växla pengar, sola, träna och lite annat smått. ska också göra massa läxa så jag inte missar så mycket när jag är borta.


blivit bjuden på två fester nu under veckan ja ska varaborta så va tvungen att tacka nej till dom tyvärr :/ lite tråkigt men vi kommer ha sjukt kul på fuerteventura! :)


kommer nog bli litta festligt där med kan ja tro haha ;)

nu ska jag kolla på maria wern  (repris) sen ska jag sova, upp tidigt imorgon (10.00)   

vi hörs imorgon :)

pussss nighty night

Ovido - Quiz & Flashcards