elinnnborg

Alla inlägg den 10 november 2010

Av elin borg - 10 november 2010 23:07

Sjuuuuuuuuuuuuuuuukaste! idag har jag haft sånt problem med mina stylist papper, har prov imorgon och har ringt pappa o han skulle köra o hämta papperna hemma hos mamma, men ingen var hemma där så han kunde inte, så skrev jag till min lärare, men jag fick ingenting..

 

en timme senare typ så går jag in på mailen igen, då har jag fått alla papperna i dokument av min lärare, så ringer pappa och säger att han o johanna är påväg till mamma nu för att hämta papperna, så säger jag att han inte behöver hämta dom för att aimee skickat dom, så blir han sur för att han väntat på johanna så dom skulle kunna hämta det,
så kör han hem här ist, och sen tar jag med min dator till helene för vi skulle fira henne eftersom hon fyller år idag, så skulle jag plugga där.


och när jag kommer dit o ska ta upp datorn o plugga, så får jag inte upp dom jävla dokumenten, så jag bestämde mig för att göra provet på omprovsdagen istället. nu kom jag hem för ett tag sen, så börja jag städa mitt rum i brist på något att göra. jo och vad står då bakom all skit o mög på mitt rum?


JO, PERMEN MED ALLA PAPPERNA I!
hatar det, så tyyyyypiskt mig är det. skit störigt, så nu sitter jag och snabbpluggar, får väl sitta uppe halva nattten nu och hoppas jag klarar provet imorgon.

jaa annars har det varit en bra dag, blev hemma från skolan för jag hade huvud och mensvärk.  kollade beck och sen åkte jag o pappa till center syd sen till helene som fyller 25 år. (nooooot) ;)

blev god kalkon middag eller gås eller  vad det var o äpplepaj till efterätt.

åh nu kom min favvo låt på radion, fast car.

kan nt fatta att dom fortfarande spelar den , rätt ofta också

en riktig klassiker.

nä nu måste jag plugga.

pussssssssss <3

Ovido - Quiz & Flashcards