elinnnborg

Alla inlägg den 11 november 2010

Av elin borg - 11 november 2010 23:46

godkväll.

har varit en lång dag idag,

stanna i skolan lite o sminka lite extra o locka bhällas hår. sen tog vi tåget till landskrona, pappa hämta mig o johanna där så körde vi o handla mat, hade asont i huvudet så la mig i pappas säng och sov medans dom laga middag. vaknade så stod middagen på bordet, lax, potatis morötter, dill sås och tomater, mums så gott det var.


sen kolla jag och johanna paradise hotell så kom carro sen och hämta sin present :) hihi, hade köpt en stor låda typ så stod det ; här får d en grej du inte hade väntat dig eller ngt sånt, så fyllde jag hela den med gott godis :D kul va?

haha

 om jag inte berättat vad ja köpte till jessica sågav jag henne ett sånt örngott till kudden där det stod Världens bästa kompis ligger här. så var den jättefin med färger och sånt :) kan lägga  upp bild sen ngn gång haha.


sen kolla ja robinsson och anna gina show, och bortskämda barn eller vad det heter, på svt.se rekomenderar att ni ser båda dom. skit roligt verkligen!

nu ska jag sova :)

hade läxa till imorgon men glömde visst boken i skolan. GGGGGGAAAAHH!

df är det dåligt att gå i helsingborg man kan ju int edirekt gå tillbaka till skolan o hämta boken som jag kunde innan ;/ men får väl hoppas att det inte gör så mycket och att jag kan göra de en annan dag..


Puss & gonatt. ;*

  

Av elin borg - 11 november 2010 11:04

jag tror faktiskt att jag klarade provet :)

men får jag mindre än vg så gör jag nog om det om jag får.

nu ska jag äta sen sminktaaaaajm.

posss

Ovido - Quiz & Flashcards