elinnnborg

Alla inlägg den 18 november 2010

Av elin borg - 18 november 2010 21:31

förlåt att jag är så tråkig nuförtiden men det är faktiskt bara för det är kallt och blåsigt.

får se om jag  blir lite piggare när  jag varit i spanien.

kommer dock inte blogga därifrån :) så seriöst tar jag faktiskt inte detta haha

lägger in bilder när jag kommer hem  ist (:

nu är det bara två veckor kvar. ska bli så jävla skönt!


har varit seriösarn helaveckan i skolan och pluggade precis, imorgon ska jag stanna kvar och göra kompleterigsfrågor i matten eftersom jag inte klara provet, och sen ska jag göra klart samhällsuppgiften.


imorgon ska jag noooooooog vara med carro o fisse, om dom inte dissssssar vill säga. ;o hörde ngt om det dock!

jaja, alla ska ju på GAGA imorogn utom jag .. :(

på lördag blir det nog girls night, hos mig.

men får se.



nu tänkte jag se film med pappa om han har ngn ny film. tror inte det faktiskt, isf går jag och lägger mig. pussss <3;*

Ovido - Quiz & Flashcards