elinnnborg

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av elin borg - 2 juli 2010 11:32

Hejhopp igen.

glömde berätta attt jag fick brev hem som stod att jag kom in på drotting blanka ;)

så ska va där på upprop den 23 augusti  kl 10. i helsingborg (Y)


någon mer som ska gå där snälllaaa?

känner ingen änsålänge som ska gå där :(


Av elin borg - 2 juli 2010 11:13

godmorgon.

igår var jag på stranden såklart. sen lekte jag med jessica och åt hamburgare

sen åkte vi ner till campingen för det var dans på bryggan haha :D

ingen ville dansa med mig :(

sen gick vi en runda och satte oss på ett leke.. ?

tog bussen hem  halv 12 typ och kolla sex and the city när jag kom hem.

 

nu ska jag fortsätta packa för om bara ngra timmar ska jag och sis ta tåget till malmö så hämtar marie oss där så bor i vi höllviken tills måndag. ska bli så mysigt :)

 

men först kör jag o mamma ner till strannden ett tag!

puss och ha det så bra i helgen,

tar en liten paus här tills på måndag så berättar jag hur det varitdå med en massa bilder.

bland annat från midsommar också eter som dom nt kommit in ännu;O

aja.

ha det bra! PUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards