elinnnborg

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av elin borg - 5 juli 2010 17:49

Hejsan säger jag från landskrona .

 

kom till malmö station vid 4 i fredags, där hämtade marie alexandra och carolina upp mig och johanna.

vi körde och handlade en massa mat och gjode middag direkt när vi kom hem, det blev fläskfilé pommes och sallad o bea sås. mkt mkt gott, sen  chilla vi mest hemma där på kvällen.

 

på lördag morgon åt vi frukost sen begav vi oss till stranden i  skanör , sakna men säkert. bilköer till tusen för det va falsterbo horse show.. men ja v kom fram efter ett tag och så badade vi och solade.

sen åkte vi hem o gjorde mat, då blev det hemmagjord hamburgare som vi grillade, med massa sallad ost o sånt. riktigt gott det också,

sen på kvällen åkte jag Johanna och Carolina in till bion och såg Eclipse. som var så himla otroligt bra! bäst av dom tre som kommit ut än iaf. :) så den tycker jag ni får se.

 

när vi kom hem tittade vi på scary movie 2 och sen gick vi och la oss.

på söndagen blev vi hemma o trädgården och bada o sola där ist :) blev lite trötta på stranden för det blåste så mkt på lördagen,åkte till toppen och handlade mat & vi åt ännu en god middag, kycklingfilé med en riktigt stor skål sallad och kall sås till det.

 

efter middagen åkte vi och spela mini golf, det var kul .. men ingen hae riktigt tålamod till det, haha. dåliga förlorare heter det väl xD nej men jobbigt när man missar och bollen åker i vattnet. min hamna i vattnet minst 10 ggr och carolina sköt ut sin boll ut på stora vägen bland alla bilar. lyckat (y);)

 

vi orka inte räkna vem som vann så vi vet inte, tror det var jag ;) haha.

sen åkte vi hem och åt en massa godis, titta på foton och spela kort.

 

det har varit en riktigt roolig och mysig helg i höllviken med familjen wemrin !:)

 

idag var vi hemma  hos mamma vid 10 tiden, då gjorde jag pannkakor och duschade sen träffa jag jesse så åkte vi till stranden, och gud vad man missar mkt på en helg.. haha, fast det kunde varit värre kan jag säga ;)

 

badade riktigt mkt idag, simmade jättelångt med både malin en gång o jessica en annan gång :) köpte en pasta & kycklingsallad i affären o käka de på stranden,

ska väl snart göra vid mig för att stickaigen, vet nt riktigt vad jag ska göra. men ska träffa Jessica :)

 

förresten, någon som vill byta ett presentkort på team sportia på 150 kr mot vanliga kontanter? :) SCHYYYSSTA!?

 

håller på o laddar min kamera nu så ska lägga in bilderna på datorn snaaart, även bilderna från midsommar. så om ni bara lugnar er lite så kommer dom snart upp ska ni se!

:) PUSSSSPUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards