elinnnborg

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av elin borg - 11 juli 2010 19:34

                                                                                                                                      

Av elin borg - 11 juli 2010 18:46

;ohejhopp,

har inte varit hemma på länge så df ja nt skriit.

var i asmundtorp i förrigår o festa lit sen sov jag hos pappa sen igår morse åkte jag till varberg och  var där hela dagen ssen när jag kom hem  stack jag direkt till kajsa som  hade lite parti sen åkte jag jesse o amelie till häljarp på fest där så sov jag i häljarp också sen åkte jag drekt till stranden när ja vaknat så kom jag hem för ngn timme sen och precis käkat.

ska snart duscha sen vet jag nt vad som händer, ska nog bli inne och kommer vara den ända som nt kollar på vm haha:P ska nog kolla sex and the city ist.

ska regna o åska så myse o ligga inne o kolla film o sånt :)

 

aja. imorgon ska jag till pappa, vara där 2-3 veckor, i helgen är det karneval och nästa vecka ska jag till åhus iaf ngn dag.

 

någon som vill ha sin gräsmatta klippt eller sina ungar passade iaf? jag ställer upp för nästan vilken summa som  helst, behöver pengar fooort, ;)

 

nä  nu drar jag . puss

Ovido - Quiz & Flashcards