elinnnborg

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av elin borg - 23 juli 2010 22:49

shabba.

trodde jag skulle somna tidigt men icke.

wallander var mkt bra idag (:

nu äter jag chips o dricker vvatten, lite nyttigt ändå!

tittar på liv vakterna på fyran. sen nannar jag gott kan jag sä, hoppas på fint väder imorgon och stek på stranden.

 

har varit skönt att bara vara hemma idag och vila.

inte lång tid kvar av sommarlovet, känns nästan som om sommaren är över, ;s hoppas ite det.

 

nä, hejdå &godnatt.

 

            

 

o där kom lite sommarbilder :)

 

Av elin borg - 23 juli 2010 20:23

hej!, jag åt precis jättegod middag förutom köttet , eller jo det var gott men var inte sugen alls på kött, åt en hamburgare innan, kanske df ;o

så åt en massa sallad o vitlöksbröd.

pappa kom hem från ullared för ngn timme sen, han sov där en natt med helene så hade han handlat lite saker till mig o johanna, bad bara om sol olja så det fixa han plus lite andra saker han kunde tänka att jag ville ha hehe :) lite sminkgrejjor och två linnen ( som inte var så fina ) och ett linne/klänning typ? inga band iaf, sån jag har i blå om ngn kommer ihåg..  haha ajja skit samma iaf.. ja sen köpte han massa skit till huset.

nu ligger jag i sängen och tänkte sova en stund o vänta på att wallander skulle bli klar men det tog bara 12 minuter så vet nt om jag ser den nu ist så går jag o lägger mig tidigt ikv. kan vara smart!


orkar inte lägga in bilderna idag heller, & sluta tjata för jag gör det i min egen tid :)


Av elin borg - 23 juli 2010 18:42

orkar inte skriva alls.

godnatt

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards