elinnnborg

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av elin borg - 31 juli 2010 23:34

hello.

blev inget danmark och inget helsingborg idag överhuvudtaget, har inte mått så bra idagså  har varit hemma hela dagen kollat film, ätit pizza, kollat ännu mer film och nu ser jag ännu en film sen är det bedtime,

förresten så har jag namnsdag idag (y) inte många som sagt grattis kan ja ju säga ;( lite tråkigt !


japp och jag har ju glömt att sga att ja var i åhus och tälta en natt med jessica o grabbarna på beachhandbollen.

det var jätte roligt trots att vi knappt hade pengar med oss (Y)


förlåt mamma o pappa att jag inte berättade för er att jag åkte dit.

ska inte hända igen, men jag ångrar det inte för jag hade extremt roligt och det var en upplevelse jag inte kommer glömma på ett bra tag :)


                                                                                                                                                                                                                     


och där var alla bilderna från åhus som jag äntligen kunde lägga upp  nu när mamma o pappa vet om det :P  

Av elin borg - 31 juli 2010 01:32

hej godkväll pågar o töser.

 

igår var jag på helsingborgs festivalen och titta på hoffmaestro det var riktigt roligt och det var ett sjuhelsicke drag där,

var hemma vi 3 tiden och sov som en stock sen.

 

idag har jag sett sex and the city 2 som var super duper bra!

sen var jag på förfest hos oskar sen fest hos niklas vilket ledde till en mkt lyckad kväll, får se vad morgon dagen har att erbjuda, talas om tura till danmark sen festivalen igen väl, får se vad pappa säger om det, trots allt han som bestämmer vad jag får göra :)

 

men nu ska jag iaf sova, lyssnar på james blunt som jag nu tänker somna till ;D

nattinatti ;*

<3

 

detta var igår, jag var så sjukt sugen på välling ..

inte lätt att bli stor.  

Ovido - Quiz & Flashcards