elinnnborg

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av elin borg - 25 juli 2010 20:43

hejhej.

igår var jag i häljarp ja, åt en god tacopaj hos helene med henne pappa och alexandra. sen kom jessica och elin o hämta mig så gick vi ut en runda sen hamna vi på en fest, som var lite sisådär, så jag o jessica stack hem till robin ist och satt där med grabbarna o flabba ett tag. sen kom elin o hämta mig så cykla vi tillbaka till festen men där var ännu dödare när vi kom tillbaka så vi stack hem ist, blev ändå rätt sent var hemma hos helene igen vid halv 2, så åt jag o alexandra lite natta mat & prata hemlisar sen sov jag gott..

 

och imorse när vi käkat frukost bar det av till röstånga marknad med pappa o helene, inte så bra väder men fick i oss lite god mat iaf, annars var där inget märkvärdigt faktiskt.

sen handlade vi lite godis och körde hem,

 

jag var ute en runda innan och sen gick jag in till jennifer och skrämde henne när hon satt o sjöng haha :D

nu sitter jag o äter godis, ska väl se ngn film. är skit seg och trött..

 

hoppas på en roligare dag imorgon :)

annars har det varit en mkt bra vecka, hoppas ni också haft det !

pusssss och godnatt sger jag för jag kommer nog inte skriva mer ikväll.

imorgon SKA jag lägga in bilderna från kameran på datorn, LOVAR :)

 

<3

Ovido - Quiz & Flashcards