elinnnborg

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av elin borg - 6 juli 2010 21:11

  

 

  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       


orkar nt lägga dom i ordning men nerifrån upp är i ordning :P haha,

pusss 

Av elin borg - 6 juli 2010 15:04

hejsan hoppsan.

 

igår var jag med massa kompisar och ''inte kommpisar'' hos codden. :)

vissa badade och vi andra satt o snacka o så hela kvällen.

fia körde mig hem på sin moppe och det gick ju nt allt för fort kan jag sä :P haha ,körde nästan på ett rådjur också,eller var det en igelkotte?

jaja.

idag vakna jag jätte seent hos pappa, vid 1 typ, så gick upp o titta ut, inte så värst fint väder. åt frukost sen tog jag bussen in till stan, gick in på biblan o låna twilight boken, (1an) började på den i höllviken för carolina hade den. så ska läsa alla nu i sommar :)

är på s. 122 nu, och ska läsa lite nu innan jessica kommer .

 

vet inte vad vi ska göra ännu men det blir säkert hur bra som helst :)

ha en bra dag, pusss <3

Ovido - Quiz & Flashcards