elinnnborg

Alla inlägg den 2 september 2010

Av elin borg - 2 september 2010 23:53

tunisien -07 tror jag ;o 

-07?-06  

tunisien  

häljarps if 2007 tror ja :p Vi hade precis förlorat en match förresten hahaha.

somvanligt.. :o

gammal sommarbild ( lill-olas )  

en gång kunde man åka skidor i trädgården! kan väl vara 5 år här kanske?


nu ska jag sova, min hals gör ont.

godnatt

ttandog

Av elin borg - 2 september 2010 23:47

karneval/linus 18års fest ! :)  

..  

.. löööööööööööööve *

mumms.

söta amanda :)

sööööööööt

förfest at my place.

hamnfesten, hemma hos ngra stockholmare som hade hus i borstahusen! 

vi leker..  

WOOHOO, vi ''äter middag'' vid ett sånt där låååångt bord som bara kungligheter gör! .. hrm? 

haha wierd. hamnfest m carro o jess.  

stockholmarna xo  

fin bild :)  

Av elin borg - 2 september 2010 20:03

hejsan.

nej jag är inte frisk än.

men börjar bli bättre, ska vara hemma imorgon också och inte ut o ränna i helgen :)

så får det bli all in hela nästa vecka!

var hos doktorn igår och fick bekräftat att jag har bihåleinflammation och fick tabletter.

(Y)

 

gör era mammor också skit jobbiga saker så högt o jävligt att det känns som om hon retas med vilje?

det gör iaf min..

men visst är hon gó,

hon har köpt massa bebis mat till mig nu när jag är sjuk, godis o tidning och nu gör hon fiskpinnar och potatismos till mig :)

så visst kan hon få sjunga lite för högt ibland!

men det är troligen bara för att det är våra mammor som vi känner att dom är så jävla jobbiga & retliga .. ja där har vi alla ngt att tänka på ett tag iallafall :)

 

saknar verkligheten ;* har varit inne nu i 6 dagar :( vill uuuuuuuuuuuuuut.

på lördag planerar jag att kunna gå ut :P ska nog ner i stan med jesse o kolla läget!

 

nu ska jag se tv o äta fiskpinnar o potatismos ;*

pusssssssssss <3

 

    

saknar min jesse + jag känner mig som en bebis när ja e sjuuuuuuuuk.. :D hihi

Ovido - Quiz & Flashcards