elinnnborg

Alla inlägg den 16 september 2010

Av elin borg - 16 september 2010 18:03

Heeeeeeeeej. har inte mkt att blogga om nuförtiden. haha, går bara i skolan hela dagarna ju, det är jätte roligt och trivs jätte bra, det enda dåliga med skolan är maten, som vi försöker fixa nu :) så hoppas det blir bättre annars kommer jag bli pank. har ätit på skolan 3-4 gånger kanske, på fyra veckor nu.

annars har jag ätit ute,  blir rätt mkt cheeseburgare!

;) idag blev det kinesmat. haha..

i skolan har vi två dagar i veckan vi sminkar på, och det är i lite mer än tre timmar då. det är väldigt roligt och intressant man vill bara lära sig mer och mer hela tiden.

måndag är väl den jobbigaste dagen trots vi börjar kvart över tolv ;o

så det är verkligen inte jobbigt i skolan :) ännu iaf, haha

har bara samhäll svenska o naturkunskap en gång i veckan sen har vi engelska och matte två ggr, och idrott en gång :)

kan inte förstå att jag säger det men jag älskar skolan! ;*

haha. nä nu ska jag vila ett tag innan idol, för trots att det är roligt är det väldigt slitsamt!

PUSSPUSSS <3

äntligen har jag fått tillbaka mina glasögon. (:  

VILL HA.   

hej   

hej.  

hej  

kinesmat  

hej  

hej

idrott på grytan, hopprep

jag och två tjejer från klassen :) på kärnan, första gången jag var där! HAHAHA.

hej.  

hej. 

mannagrynsgröt och bebismugg, när jag är sjuk blir jag plötsligt en liten bebis igen:)  

karl och jag på mezo.  

islatte på mezo  

ÄCKLIG SKOLMAT.

korven var grå, bränd och i mitten var den rosa..  

och där var typ hela potatisar i mosen.

GILLAR VI ICKE!

Ovido - Quiz & Flashcards