elinnnborg

Alla inlägg den 22 september 2010

Av elin borg - 22 september 2010 22:51

blev fiskpinnar med idol och tylösand.

:)

 

höhö.

somnar när som!

imorgon blir det en mattelektion sen hantverk (sminka) hela dagen :)

vet nt riktigt hur jag gör på lunchen men känns som om jag kommer handla en kebab.. får hoppas det går att äta maten i skolan så man slipper bli fet o fattig..

 

åh vad jag villlllllllllllllllll ha sommar o sol.

& LOV

 

poss och godnatt!

<3

Av elin borg - 22 september 2010 18:23

just nu gör jag lite läxa, kollar upp idealet för hur man skulle se ut dom olika årtalen. väldigt intressant! :)


clara bow- 20-talet  


Marlene Dietrich- 30-talet


Lauren Bacall- 40-talet


Marilyn Monroe- 50-talet


Elisabeth Taylor- 50-talet


Audrey Hepburn- 50-talet


Pamela Anderson- 90-talet   


NU SKA JAG ÄTA FISKPINNAR! HEJ.

sorry dålig uppdatering på veckorna.

sover bara, inget intressant. kan skriva imorgon hur vi sminka kanske.

pusss;*

Ovido - Quiz & Flashcards