elinnnborg

Alla inlägg den 18 september 2010

Av elin borg - 18 september 2010 23:59

haha.

igår blev en väldigt lyckad tjejkväll.

jag tog bussen in till stan vid 8 och framme hos emilia (calles lägenhet) halv 10 kanske, träffa jesse elin bella o louise i stan en stund också.

calle o hans kompis var hemma ett tag så spela lite kort o drack lite vin med dom , sen stack dom ut och då kom jessica elin bella o louise dit och vi lyssna musik fortsatte spela kort och fortsatte dricka.

hade en skit rolig kv'll/natt och vi fick för oss att ''leka idol'' så vi gjorde olika låtar o sånt och hade jury o allt hahaha.

lägger nog in bilderna imorgon! ska bli ett nöje att se dom kan jag lova haha..

jag o jessica vandra hem vid 3 någnoting skulle jag tro men var nt hemma förrens 4 ;o tog en himla tid haha.

vakna imorse vid 11 och mamma hade köpt bullar till oss så vi käka det, jessica åkte hem o pappa hämta mig, nr jag komhem gick jag upp o la mig. sov tills det var middag och nu har jag kollat film o legat i soffan o slöat.

ska sova nu igen!

fin helg :)

puss och godnatt <3 

Ovido - Quiz & Flashcards