elinnnborg

Alla inlägg den 9 september 2010

Av elin borg - 9 september 2010 21:08

åh  vad jag hatar uppsatser o sånt trams.

har en sv uppgift till imorgon som är att skriva om en viktig händelse i mitt liv.

ska komma på en text, planera den, skriva den, rätta, renskriva..

hur ska jag hinna göra allt detta till imorgon om jag fortfarande nt kommit p ngt att skriva om efter att ha suttit mer än en timme o tänkt? nej de går ju inte.

 

iaf. vet att jag inte skrivit på länge, men har varit i skolan varje dag och när jag kommit hem har jag varit helt slut, idag när jag kom hem till landskrona åkte jag ner till stan o träffa johanna. köpte med en thaibox hem och åt den sen somnade jag och vaknade typ för en timme sen drygt.

sjukt segt är det,

och inte nog med det utan jag har ätit kycklingspett m jordnötss¨s två gånger idag, hahahha jag matilda o louise gick o åt på ngn thairestaurang på lunchen för deet var ngn äcklig boulgur ? sallad. & nt för att vara taskig men tittar man på mattanten, som verkligen är en tant . så blir man faktiskt äcklad och vill inte äta.

japp,de kan vara ngt att ta upp! Matilda berätta att hon jobbat på hennes skola innan och varit jätte otrevlig och att de alltid var hennes hår i maten ;S uschusch. jaja får se hur det får med deet..

 

vf kan jag inte bara komma pångt attskriva om? jag kan ju alltid skriva massa skit här?!

jag får väl anstränga mig liiiiiite mer.

imorgon är det fredag,

börjar 08.15 - 13.35 eller ngt sånt (:

sen ska jag träffa carro fia o rebecka sen hem  o packa sen kör jag mamma o johanna ner till höllviken och ska äta kräftor och sova hos fam wemrin :)

kommer hem på lörd igen,vet inte om jag skriver imorgon här, men annars vet ni var jag befinner mig!

pusspusss <3

Av elin borg - 9 september 2010 06:01

godmorgon. nu ska jag till skolan

idag ska vi färga våra ögonfransar och bryn tror jag:*)

puss

Ovido - Quiz & Flashcards