elinnnborg

Alla inlägg den 28 september 2010

Av elin borg - 28 september 2010 19:30

haha.

jaa jag ska äntligen sticka och träna idag, har inte varit på gymmet sen veckan innan sommarlovet började, och vad är det? 5 månader sen eller ngt kanske?


ja jag bestämde ju att jag o mamma skulle träna idag,

så bestämde vi halv sju,

jag gick och la mig o sa till mamma att vi tar det imorgon ist, för jag har ont i huvudet och trött..

men fick lite dåligt samvete för jag har tänkt så mkt åp att jag verkligen ska ta tag i det nu och bli riktigt vältränad, mohhaa som om det kommer hända, nej men kanske omvandla lite fett till muskler ;O


så nu ska vi träna ändå!

sticker nu och blir nog bara löpbandet en halvtimme eller ngt idag.  hoppas ngt bra är på tvn så man kan titta när man springer, måste skaffa mig en mp3 eller ngt :)


pusspuss

hörs igen när jag är smal


  

Ovido - Quiz & Flashcards