elinnnborg

Alla inlägg den 30 september 2010

Av elin borg - 30 september 2010 20:34

sjukt roligt att jag har prov på måndag ju

måste plugga i helgen..

förstår inte alls mycket och har typ hälften inne på schoolsoft som jag inte kommer in på förtillfället. jävla SKIT

 

har iaf unnat mig lite choklad och idol nu, sen fortsätt3er jag läsa lite sen blir det sängen i tid. :)

hoppas på fest imorgon senfår jag stanna hemma o plugga resten av helgen!


love ;*

Av elin borg - 30 september 2010 18:47

HEJ

idag intervjua vi chefen på trudes & co.

det gick mega bra!

sen sminkade vi vanlig flytande bas sen kajal och eyeliner.

gick ovanligt bra faktiskt :) matilda blev assnygg för jag sminka ju henne haha, men mitt blev också fint som hon gjorde :) 

ska försöka ta lite mer bilder i skolan!

nu tripplar jag mitt hår sen ska jag läsa politik, kolla idol sen läsa svenskabok.

imorgon ska jag nog till väla efter skolan o köpa skor o kanske mer :)


pussssssssssss ;*

<3

Av elin borg - 30 september 2010 00:09

hejhejhej.

köände mig krasslig imorse och ont i huet så gick och la mig igen vaknade vid 10 och mådde bra igen, kändes onödigt att åka till skolan eftersom vi sluta 11..

så jag åt pannkakor och kolla greveholm som alltid när jag är hemma från skoln.

sen åkte jag ner till stan o träffa jesse jeffe elin o bella, vi åt thaimat.

sen klippte jessica mig två ggr, :) det blev bra.

nästa vecka ska vi färga det i okänd färg ;O


vi var på idas till halv 7 typ, sen gick vi till maddes och åt bakad potatis. haha.

sen åkte vi buss .........

mitt i hela bussresan, 

så stannar bussen och chaffören kommer bak o säger att vi tar en liten paus för att vi var tidiga, så vi bara jaja okej hinner vi röka då? Jaja de kan ni göra, så går vi av o röker o snackar med honom, så helt plötsligt så bara tar han tag i dom stängerna i taket på bussen och frågar om vi tror man kan göra en volt där, så vi bara njä de är

nog inte bra, och vad tror du han gör? en bakåtvolt där HAHAHA.

så står vi där o snackar om allting med honom i typ fem min sen kör vi igen!

:) riktigt AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaa--aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

-aaaaaaaaa-

wesome:)


jaja.

sen kom vi hem till mig, jag elin och jesse.

vi kolla idol och sjöng som galningar, undrar vad mina grannar tror om mig :O!

nej jag vill faktiskt inteveta..


imorgon ska jag till skolan. :)

pussssss nu ska jag sova

Ovido - Quiz & Flashcards