elinnnborg

Direktlänk till inlägg 2 november 2010

bilder och text om lovet so far. ;*

Av elin borg - 2 november 2010 20:21

Heeeeeeej :)

längesen jag skrev nu , hoppas det inte gjort så mycket ni är ju trots allt inte så många som läser :)


men ska berätta vad jag gjort sen vi sluta skolan!

I fredags efter skolan åkte jag hem till landskrona o träffa louise och jessica, i åkte till mig  och jag sminka jessica, åt mat och snacka lite

sen åkte jag och jessi hem till henne ett tag sen till asmundtorp och åt pizza sen gick vi hem till pappa och kolla på idol och snacka och drack vin, pappa var uppe i en stuga med Helene så vi var själv hemma sen stack vi på fest hos simon som fyllde år.


hon sov hos mig sen stack jag hem till mamma tidigt på lördagen,

caroline ringde och fråga om jag ville medpå fest i domsten (helsingborg), så mamma körde oss  till hbg vid  23, så fick vi sitta o vänta på bussen där i en timme ungefär, kom dit vid halv ett typ.

hade jätte trevligt och mkt trevligt folk, kände inte en ändå människa där men kul trots det!


sen kom mamma o hämta oss vid fyra, eller egentligen tre haha.

sen hämta vi upp David och gick hem till mig och där sov vi gott alla tre efter en lång natt.


söndagen blev rätt slö, låg på soffan och kolla tv & film hela dagen, & somna tidigt :)

igår (måndag) vakna jag och var lite krasslig men kom inte undan nej, så man fick på det igår igen,  jessica kom hit vid 5 så sminka jag oss som vampyrer så stack vi till louise och käka pizza där o drack spela spel och hade en riktig trevlig kväll! :) och caroline fyllde dessutom 16 år! ;*


åkte hem vid 00 för vi va extremt trötta, mamma hämta mig på stationen och gick o la mig direkt, eller ja sen fick jag ett samtal så la o snacka telefon i någon timme med alfons (: trevligt, snacka massa skit  o sånt skoj !


Idag vakna jag rätt sent, kolla på casper .

sen fick jag ett ryck o ringde jessica o elin o fråga om dom ville komma in till stan o fika, så vi satt på maddes ett tag och käka, blev en baguette o coca cola.

snacka skit o hade trevligt.

gick en runda  i deet dystra vädret sen åkte vi hem igen.

mamma hade gjort mat när jag kom hem så käka fläskpankaka med henne.


nu sitter jag bara vid datorn o sneglar på tvn lite då & då och sjunge lite :)

ska snart sova, är ju helt slut och rätt förkyld, imorgon ska jag upp 8 typ, göra vid mig sen  ner till Jessim ( jessicas nya smeknamn som hon fick för jag råka skriva fel på telefonen)

på salongen o klippa eller färga mitt hår, sen hämtar mamma mig så kör vi till nova lund o hämtar upp johanna på vägen,

ska handla nya skor o jacka, äntligen, ska nog köpa lite presenter också, har ju några vänner som fyller år denna månaden, eller carro har ju fyllt år men får ha en lite sen present :) jessica fyller år den 9 onde, tror jag ? haha sorry jessim.. ;)

och Emilia fyller också år den 13? kankse, har noll koll men någon gång då fyller dom iaf år.

får la se va det blir.


men skriver nog imorgon också kan vi ju hoppas på, har fler bilder jag ska lägga in också men kameran har inget batteri så kan nt läögga in nu men lägger in från mobiilen nu iaf.


Vi hörs ;* ha ett bra lov!

pusss


              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards