elinnnborg

Alla inlägg den 5 november 2009

Av elin borg - 5 november 2009 22:31

mums, vad gott det är med glass & kaffe :D hihi,

kaffe ska ju egentligen göra en pigg, men jag blir aldrig pigg när jag druckit kaffe? =)

blir möjligtvis lite fnittrig haha, men nej inte annars :D

kollar lite bloggar nu, men sen ska jag nanna :) vanlig skoldag imorgon, bulll! :(

Ska fira morbror och käka smörgåstårsta imorgon kväll också :D mummms!

Sen är jag kommer hem ska jag trätta elin så får vi se vad vi hittar på! :)

pusss <3

Av elin borg - 5 november 2009 21:42

hejhejhej!

 

Ni kanske vill veta lite mer om elin borg än bara vad jag gör på min fritid så lite facts kommer här ;)

Jag bor i en liten håla som heter Asmundtorp med min pappa.

Min storasyster Johanna bor också hos pappa, hon är 22 år och har jobbat lite utomlands, men nu söker hon jobb i skåne så hon kan flytta hemifrån :)

Min mamma bor i en lägenhet i Landskrona, där trivs både hon och jag väldigt bra.

Jag går i 9an i en liten skola i asmundtorp och ska snart göra mitt val av gymnasie, har fortfarande ingen aning.

men funderat lite på att bli; stylist, reseledare, något inom sång eller inom kläder (: haha.

något av det får det bli, lär inte bli lätt kan jag säga.

Gillar ju att skriva också så varför inte något inom detta? ;*

haha, där ser ni jagär heeelt lost!

Jag äälskar musik och sjunger varje minut av mitt liv.

Hrrm, min allra bästa vän är Jennifer, vi har känt varandra sen jag föddes (:

förutom henne umgås jag mest med alfred :)

som bara är en kompis, känt honom sen jag var en liten bebis också och gick hos dagmamma! (;

trivs väl sådär med min kropp, kunde väl varit lite smalare, men har lärt mig att man måste lära sig att acceptera sig själv som man ser ut, om man nu inte vill banta, men ibland har jag mina stunder, kan få sånna kriser då jag kan liksom bara börja göra 100 situps och springa på springmaskinen där nere, men nej det brukar inte hålla så länge xD & jag kan verkligen inte sluta äta, Jag som älskar mat, NEJNEJNEJ! (:

haha :) Jag älskar att ha roligt, vilda fester och äventyr :D men hade varit mysigt med en pojkvän mann kunde ligga hemma och kolla en bra film med på söndagskvällarna också..

Men han kommer väl någon gång förhoppningsvis.

nu har jag skrivit rätt mkt om mig själv tkr jag, så om det är ngt mer ni undrar så är det bara att skriva till mig och bara fråga på :)

går bra att skriva på hotmail också, & den är: elinnnborg@hotmail.com


tänkte skriva vad jag käkat idag också, har varit väldigt slarvig med maten idag men endå.

Till frukost: Havrekuddar & mjölk, Men masssa socker.

lunch: två korvar och liiiite mos och masssssssssssa ketchup.. & äpplejuice, blörk!

mellamål: en flaska coca-cola

middag: tre slisar* stavning? pizza från rhodos & en burk cola.

& funderar på att ta en macka eller något snart.

Kan bli glass istället faktiskt. skyll på ppappa, han som köpt glassen!

 

  

 ELIN FREDRIKA BORG!

Av elin borg - 5 november 2009 19:36

Förresten så mår jag skit dåligt idag också. haft ot i huvudet heladagen & har mått illa lite då och då..

Har knappt kunnat äta. åt mindre än en halv pizzsa på rhodos ochb sjukt äcklig mat på gullstrand, korv & mos .. Hrm?

jaja, ska kolla lite bloggar nu sen se mammas pojkar! (:

Pusss <3

Av elin borg - 5 november 2009 19:24

Var ju på besök på gullstrand idag, sjukt tråkigt kan jag ju säga!

inte alls bra faktiskt, fick inte veta så mkt, men nu hittar jag iaf därinne (y)

hade nog rast i 4 timmar sammanlagt :s

Efter vi varit där stack jag Affe och kajsa ner till stan och åt pizza på rhodos.

sen tog jag och affe bussen hem och kajsa stack och träna småungar i gymnnastik ;)

lägger in lite bilder från dagen (:



 Alfred och sallad.  

   

Kajsa på Rhodos

 

Åke Och Henke

 

Fia & jag, och det är inte affe till höger...

 

Henke

 ludvig, på bajsgymnasiet gullstrand

 

jag på bussen, visst är jag söt?

   Kajsa på bussen

 

Jag & Fia på skolan ;)

 

schalallaal

 klar & redo för ännu en dag i skiten

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards