elinnnborg

Alla inlägg den 6 november 2009

Av elin borg - 6 november 2009 16:53

så nu har jag gjort v mig, dåkommer mamma om 20 minuter då,

längtar efter smörgåstårtan, bara det inte är sån bantingsgrädde & majonäs nu, för det är inte gott.

nyttigt kanske, men inte gott :P

Min morbror har liksom alltid varit med i viktväktarna så skulle inte förvåna mig, hoppas inte ;d haha.

vi kör väl hem vid 8 igen o då kommer elin , så ska vi åka till svalövscupen och kolla på när julia spelar :)

ses seeeeeeeeen (:

pusspuss <3

 

 

Såhär ser jag ut nu :D hihi, söt va? ;)
  

tröja från gina 

jeansen är systers,

sjalen är från h&m tror jag xD

Av elin borg - 6 november 2009 15:41

helloo alla festprissar där uute.

själv känner jag verkligen inte för ngn fest idag, mår bättre nu men vädret är ju inte det bästa.

så nej blir nog bara ta det lugnt ikväll med elin o jessica, om inte dom vill festa då,, isf får dom göra det.

annars är det svalövscupen så kanske det? :) vem vet..

Ska snart göra v mig sen kommer mamma och hämtar mig och sis så ska vi till morbror och käka smörgåstårta.

vet nt varför, men jag troooor att han fyller år (A) hehe, usch vad dum jag känner mig nu som nt vet det..

åhh snart är det jjulafton, och det betyder en massa julklappar :D sen fyller jag snart 16 också :d eller ja, i mars. men det är ju inte såå länge (a) haha.

nej nu ska ja göra v mig lite :) ha det bra allihopa!

SUP & SVÄJL, TREVLIG HELG!

pusspuss <3

 

  

<3

Av elin borg - 6 november 2009 14:01

Har ätit en god leverpastejmacka och ägg och apelsin juice :D

nu ska jag o pappasen ut o gå en promenad :) pusspusss <3

Av elin borg - 6 november 2009 13:30

  

Kolla vad Elin Hansson skrivit i min ena dagbok, hihi.

för ett antal år sedan ;)

Av elin borg - 6 november 2009 13:17

Hej :)

Mådde inte alls bra när jag vaknade i morse och skulle gå till skolan, så jag gjorde inte det :P

gick och la mig igen och vaknade nu för ett tag sen, sen skulle jag leta efter något, kommer inte ihåg vad. men kollade iaf under sängen så låg där massa dagböcker som var från typ fem år sen:P lite kul att läsa,

haha jag var är i 3 killar samtidigt och nästa dag var det några andra killar man gillade hahaha, och jag överdriver inte, jag bytade  verklige varje dag! haha, hittade väl inte rätt ;)

haha. ja nu har jag iaf fått mig några goda skratt, nu ska jag ner och äta frukost pappa är fortfarande hemma från jobbet också.

puss & kram, E <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards