elinnnborg

Alla inlägg den 20 november 2009

Av elin borg - 20 november 2009 22:07

Hej, Alfred är hos mig u, vi har fikat lite. ska nog snart till hampe.

men just nu hjälper han mamma med att ta av listerna  hallen för mamma och  lena ska lägga nytt golv där imorgon :)

nu ska jag fräscha upp mig lite, ;)

pusspuss <3

Av elin borg - 20 november 2009 17:44

Hej, slutade skolan 2 idag och åkte med simons granne hem :P .

jag & mamma stack ner till stan och jag skrev på ngra papper till mitt bankomatkonto.

sen handla vi mat i en timme haha :D

nu ska vi snart äta räkmacka :) mumms, tror det blir oc maraton ikväll

orkar inte hitta på ngt speciellt, känner mig helt utmattad efter denna långa veckan, huh!

imorgon bitti ska jag till campeon på öppet hus och titta där :) & på kvällen kommer Jennifer & hennes familj på middag hos oss :) ska bli mysigt!

pussssssss <3

 

bilden är från sommaren 08 :)

saknar den sommaren extremt mycket!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards