elinnnborg

Alla inlägg den 19 november 2009

Av elin borg - 19 november 2009 21:44

Tjena svennis!

Ja man e ju på gång.

Måste du röga heeeeeeeela tiden?

haha love hata göteborg ;)

Har varit helt upptagen heladagen med att kolla på oc, förståss varit i skolan också -.-'

tråkigt som vanligt när jag var nere på musiken och sjöng med agneta :D

Men somsagt har vavrit besatt av oc sen, har glömt att jag hade glosor också så ska läsa igenom dom, sen kolla dom sista avsnitten på säsong 3 ;) Tänk att man börja gråta av andras problem, som inte ens finns på riktigt? så måste man vara en riktig mjukis, Yes. here I am!

tittade paradise också och man kan inte lite på jackie tydligen (;

men det hade man ju redan kunnat lista ut :P

Nu tillbaka till pluggandet, kände bara att jag inte kunde svika mina älskade läsare utan var tvungen att skriva ett inlägg iallafall! :D

Nattinatti, puss & Kram <3

 

  

Orvar sov hos mig hela natten :)

hihi, visst är han söt?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards