elinnnborg

Alla inlägg den 26 november 2009

Av elin borg - 26 november 2009 22:10

vem hade rätt? jo jag!

madde åkte ;) gitt.

tänkte läsa lite i min bok; ett ufo gör entré av jonas gardell.

men måste först lägga in lite sommarbilder så att vi alla får lite hopp inför sommaren haha! ;d jag känner iaf att jag 'är riktigt jävla trött på höst/vintern redan joviss är det fina & mysiga kläder, men inget slår sommaren! :)

SUMMER!

 

Elin  

pallekuling

 

jag  

  

jag

  

<3

 

 

fy vad jag saknar sommaren 

 

girlsen innan fest!

  

on the beach!

  

Maskerad!

 

Bussen, påväg till karnevalen

 

  

 påväg till karneval igen;)

Övernattning hos jeffe med jessi :)

   Lovelovelove <3

 

  

Give me brown legs!

 

  

Bara en fin bild jag tog hihi *(:

 

 

saknar inte ni också sommar & sol? :(

Av elin borg - 26 november 2009 19:58

är det bara jag som märker att alla är surare på vinterhalvåret? :P

känns så iallafall, jag är det själv också, och mycket tröttare och tråkigare..

usch give me summer nownownow!  har sagt att jag ska sola nun ju,  en det ha jag inte gjort! måste fan ta tag i det nu, ser ut som en jävla blekfis, vilket INTE ÄR OKEJ!

nu ska jag kolla på mammas pojkar & paradise. hoppas madde åker ut men vi får se :D

förresten så har jag sovit sen kl 17.00 nu :D riktigt sköt så när mobilen ringde trodde jag det var morgon, haha wierd!

byee suckkkers!<3

 

 

Av elin borg - 26 november 2009 06:56

Godmorgon!

brukar inte hinna blogga på morgonen, men jag gick upp direkt när mobilen ringde så därför jag kan de nu ;)

käka mannagrynsgröt nu, om tio min sa jag gå ut till bussen, händer väl inget skoj i skolan idag, förutom sången om agneta är där idag. :)

Jag fick mail av Campeons rektor igår som sa att jag och Caroline gärna fick komma och besöka dom på onsdag nästa vecka, & vi ska vara med 1omega med Hanna & Sanna :D blir väl en del plugg efter skolan idag igen, ska göra middag själv för mamma kommer inte hem förrens sent, blir väl fiskpinnar som vanligt haha. (: love it!

Nej nu får jag göra det sista innan jag ska sticka!

pusspusss <3

 

  

Vill ha sommar & sol med kort kjol ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards