elinnnborg

Alla inlägg den 8 november 2009

Av elin borg - 8 november 2009 23:58

på ons blir det väla med elin :)

då ska jag handla nördglasögonen jag snacka om innan i veckan, wiie (:

pusspådet!Cool

Av elin borg - 8 november 2009 23:52

hejhejhej! (:

Jag är megatrött och kommer decka närsom!

men måste göa mina övingar sm jag fått av min sjukgymnast (:

sen ska jag fantamed sova! :D

imorgon ska jag gå upp 7 och vara i skolan klockan 8 på ''försittning''

Jag ''glömde'' ju att gå dit förra veckan så får gå nu..

ajja, sen börjar min förste lektion halv 10. så deet lär ju bli roligt. hoppas där är någon annan också iallafall..

Jag och syster såg på ensam mamma söker och sen, och sen kom polly eller vad den hette.

nej ni får ha det så bra, i hörs imorogn! :D

Nattinatti, kyssss <3

 

  

Av elin borg - 8 november 2009 17:01

Ja igår var jag då på moster jessicas kalas, åt mycket gott! Kalkon, potatis o sånt ;)

blev efterrätt och sånt också såklart. vi kollade film från deras bröllop som var i augusti, sen körde vi hem vid 9 tiden, så körde mamma mig till robin och caroline i stan, vi var bara hemma och mös, kollade film på tvn och åt ostbågar ;) mamma hämtade mig igen vid tolv eller något sånt sen somnade jag i soffan (a)


Idag vaknade jag på soffan haha, ;) kollade ngra disneyfilmer, tarzan & skönheten och odjuret.

haha längesen, men de va fkt kul:D

Sen körde vi till mormor & morfar eftersom det är fars dag så skulle morfar firas såklart :D

vi åt tårta och sånt där, egentligen hatar jag tårta men fick ta en liiten bit endå så inte dom andra behövde bli ännu tjockare ;) haha!

Är hemma hos pappa nu igen och vi ska snart äta middag tillsammans, chili concarne med vitlöksbröd :)  mums!

sen ska jag se ensam mamma söker och så är det väl ullared idag också? isfall ska jag se det! :D haha

Skola imorgon igen, usch fy & blää.

Längtar till maskeraden nästa helg. hihi

jag & elin ska vara Paow & Kissie ;)

tror ni vi kommer klara det? x) Det tror jag att vi kommer iaf :D

hehe, nu ska jag duscha, pusss på er, mina älsklingar<3

Av elin borg - 8 november 2009 16:47

Hej!

Förlåt,förlåt, förlåt att jag inte skrivit sen i fredags men jag kan faktiskt förklara mig!

vårt internet har klabbat, varit jäävligt jobbigt, men detta skrev jag iaf igår vid tre tiden, men det kom aldrig upp men som tur var hade jag kopierat det, så här får ni det ;) (n)


Hej hopp! :D

Har käkat pankakor nu till frukost, och duschat mamma kommer om 45 min och hämtar mig o sis så ska vi till centersyd och köpa present till moster sen till henne på kalas (: eftersom det blev litta partajj igår så hoppar vi det idag ;)

& här är några av bilderna från i Fredags ! :D

 

  

Jag innan utgång (;

 

Jag och Oscar hos Hampe

  

Elin 2, hos Hampe .. HAHAHHAA, ursäkta! (a)

 

Natalie var också hos hampe ;)

  

Och här har vi Hampus hansjälv! :D  

Nicke :)

  

Jag såklart (h)

 

Elin & Natte

 

eliiin<3

  

Oscar & Alfred, blörk ..

 

Oscar, Eric & Alfred

  

Elin & Elin Kyss

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards