elinnnborg

Alla inlägg den 18 november 2009

Av elin borg - 18 november 2009 18:28

Hej alla mina vänner, och ni andra...

Skolan gick bra idag, ingen huvudvärk iaf. vi var bara 11 i klassen idag ;s

men det var skönt, inte så skrikit och man fick mer hjälp, haha inte för att jag behövr hjälp men ;)

haha skoja. Men Jag har käkat soppa och bullar med mammsen & kollat några asnitt oc, och precis duschat :) ska göra labbrapport nu. sen blir det ett eller fler avsnitt till av oc sen paradise hotel ofc ;)

Jag är helt inne i oc nu, Tänkte jag kunde kolla lite på andras roliga och speckade liv för i mitt liv händer det ingenting mer än booring stuff! huh.. längtar till helgen (:

inga planer än men det löser jag nog haha ;)

pusssss <3


  

Min snygga klass när vi slutade 7an ;)

älskar er, dock inte alla ;) hehe..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards