elinnnborg

Alla inlägg den 9 november 2009

Av elin borg - 9 november 2009 21:05

förresten, det var louise som visade hur jag sklle lägga upp videoinlägg  :D

här är hennes blogg: www.louisefritz.bloggplatsen.se 

:D
POUSS

Av elin borg - 9 november 2009 21:01

Någon mer än jag som kollat på Ullared ? :)

 

jag tycker det är himla bra, städade innan istället för att plugga så jag får läsa lite nu ;d 

<3

Av elin borg - 9 november 2009 20:44

likeit likeit

Av elin borg - 9 november 2009 18:36

Hejsan, nu är jag hemma igen, hon ville inte ha kvar mig längre, haha nej skoja. hon skulle träna (:

och jag måste plugga så kan inte följa med & titta :(

jag hade ju försittning idag, jobbigt att gå upp  men sjukt chill endå, satt bara i aulan och snackade med Nikki och Erika som också skulle sitta föra ^o)

haha, resten av dagen var samma som alltid, förutom att jag somnnade typ 7 ggr på so lektionen, kollade någon film, vet inte ens vad den handlade om! -.-'

BRA ELIN! nejnejnej.. hur ska det gå? (;

din sol har landat i mitt knä och gått sönder.

Jag och pappa åt ju sushi innan, inte så gott hahaha, vill tycka om det, så får väl prova på andra ställen hahaha (;

vet inte varför jag vill tycka om det men, det ser fint och gott ut ju :P

men nu mååååste jag faktiskt plugga. Sen är det Ullared! :D jippie

 

Kinesiskt vin  

Sushi -.-'

I cafeterian  

  

Caroline

 

Min ko :D

 

Caroline, Fia och kor.

 

hellloelin

  

Allt från gina ;d haha..

Av elin borg - 9 november 2009 17:59

TJA!

nu är jag hos Jeffe, skulle låna en bok av robin (:

PUssssssssss

Av elin borg - 9 november 2009 15:18

*Hej, är hemma från skolan idag. tog lite bilder så lägger in dom senare:)

har satt på ndlar där nere så dom kokar väl för fullt, pappa kommer hem om ngn timme väl och har med sig sushi till osss :D sen måste jag plugga, har idrotts prov imorgon, och sen är det ullared på tvn ju ! :D skriver mer sen, pussssssssss<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards