elinnnborg

Alla inlägg den 21 november 2009

Av elin borg - 21 november 2009 23:12

godkväll allihopa everybody!

jennifer lena och robin  har precis kört hem,vi har ätit god mat och efterrätt och spelat spel :) mkt mysigt och trevligt. jag & mamma köpte med andra ord igår så det var det vi spelade, riktigt roligt faktiskt! :D

det blev knappt ngt golvläggande för mamma och lena, tog typ en timme att sätta fast en bräda, hrm. Amatörer!

Campeon verkade riktigt bra faktiskt, och funderar starkt på att söka in där :)

får väl se vad dom andra gymnasierna har att erbjuda mig ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, har varit en rktigt trevlig och mysig helg änsålänge,

ska till nova lund med mamma mormor & syster imorgon

så får vi se om jag kan hitta ngt kap där (:

Nu ska jag kolla oc sen nanna, nattinatti <3

 

  

Jag & leoparden jennifer ;)

Av elin borg - 21 november 2009 10:22

godmorgon!:D

Har ätit frukost och mamma & jag ska snart köra till helsingborg öppet hus på campeon o kolla :)

sen handla mer mat till ikv ;)

skriver när jag kommer hem!

pussssss<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards