elinnnborg

Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

nej jag skojade bara..

Av elin borg - 3 maj 2010 22:31

färgade inte håret,

slingade bara lite blonda slingor,

eller jessica gjorde det hemma på mig, med köpefärg så blev inte superfint men inte mega fult heller, jämna blev dom ju och när dom slitits lite och kanske blekts en aning så blir det säkert fint,

gör nog en gång till om ett tag :)

kom på att jag inte ville vara brunett i sommar :p haha

 

har ju inte varit blond på ett tag, dock ska det bli finare blond denna gången ;)

får jag hoppas* iallafall.

 

nej men jag var ju i stan med jessica innan idag,

det blev en cesar sallad som jag sa, jessica bjöd mig, som en lite försenad födelsedags present , och så drack vi en massa coca cola -.-'

köpte en morots kaka efter också och ännu mer cola, men åt dock bara glasyren på morotskakan för den vvar inte så god, smakade pepparkaka.

mkt godare på maddes! (y):)

 

sen kom jennifer, malin och julia ner när dom slutat skolan så titta vi i affärer och köpte ingenting mer än blekningen då.

har knappt några pengar alls kvar nu, suger bajs.

kan inte någon snäll människa skänka lite pengar till mig? :(

 

ja sen hämtade pappa oss, mig jessica o jennifer .

så skulle han handla också så satt vi kvar i bilen o letade upp ngn gammal absolute music 66.. eller ngt :P så vi feta upp volymen o rulla ner rutorna o lekte tuffa! :D

 

sen när vi kom hem fixade vi med håret som tog rätt lång tid,

jessica åkte hem när det var klart sen gick jag o jennifer bort til AIF och tittade på en fotbollsmatch, eller ja vad som var kvar av den. tyvärr förlorade asmundtorp :(

men vi var lika glada endå och vi gick hem till jennifer och käka fruktsallad och prata strunt sen kollade vi på en film och när den var klockan sent så jag fick kila hemmåt :p

sprang hem för att jag skulle känna mig lite duktig efter all gottematen idag,

åt till ochmed middag igen när jag kom hem, usch fy på mig:P men jävligt gott var det, kassler i grädd/chili sås m paprika o ris o sallad :D mums..

haha japp jag älskar mat, tur man tränar ibland asså ;) ska göra det imorgon faktiskt.

 

ska hem o packa efter skolan imorgon sen när pappa kommer från jobbet kör han mig in till mamma så är det dags för henne att stå ut med mig i två veckor då. ;)

och sen som sagt träna och basta om vi hinner ;D

sen hem o packa upp (y)

 

fan just det, skulle ju sola med jennifer efter skolan imorgon ;O men det får vi nock ta på ons ist!

 

nä nu behöver jag sova några timmar innan jag ska upp till skolan igen :( usch!

 hatar skolan!

Godnatt & puss på er.

(och jag lägger nog in bilder imorgon eller ngt på håret,orkar inte fixa med det nu :p)

 

<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards