elinnnborg

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av elin borg - 27 maj 2010 22:12

gjorde lite pannkakor innan och titta på ghost whisperer & tog en skön dusch!

nu ska jag alldeles strax sova, ska göra mina behov först,haha nej men ska borsta tänderna o sånt.

godnatt på er! puss

Av elin borg - 27 maj 2010 19:40

hej på er! :)

 

jag vstanna hemma från skolan idag för jag kunde knappt gå imorse och hade huvudvärk.

 

så sov till 11 tiden ungefär, gick upp o åt frukost kollade på göta kanal, den nya då.

och sen satte jag mig ute pa altanen o solade ett tag sen tittade jag på två till filmer och åt lite pommes o en vårrulle haha. :P

 

dom adra filmerna jag såg var coco avant channel och tror den andra hette den sista tempelriddaren eller ngt sånt :P

 

dom var bra allihopa faktiskt :)

nu ska jag gå ner o se om de finns ngt att äta för jag har nt ätit på 7 timmar typ ;o

 

pussssss :)

Ovido - Quiz & Flashcards