elinnnborg

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av elin borg - 26 maj 2010 21:02

hämtade usb sladdarna hos mamma igår så här 'är bilder från mobilen (:

 

sommar (:  

alexandra på bröllopet. (:  

outfit från förra veckan ..   

färgen ville nt av !(n)  

Goldwoman (:  

vladimir (: no & matte lärare,   

jag hände gubbe med vladde.   

mums (:  

regn :'(  

påväg till ramlösa tror jag :p  

jennifer o robins kalas :)  

jessica på maddes.

jessi frisör  

pamela sjunger :)  

Karl på hemkunskapen  

ngn dag :P  

..  

gotte. hos morbror på fika !   

:):)  

Teatern med klassen, carro o fia ville icke vara med (N):(  

i häljarp.  

jeff, också i häljarp.   

på jennifers 17 års dag :)  

:)  

sjutton år! (:  

min bikini jag gjorde på syslöjden :)  

tavlan jag målade igår :P

 

nu ska jag se film, åt precis jordgubbar o grädde, mummmms :)

<3  

Av elin borg - 26 maj 2010 13:26

Hej:)

jag är glad fast vi förlorade alla matcherna på turneringen och kom alltså sist av fem lag.

men vi hade jätte kul ändå . och vi trodde att vi skulle förlora eftersom att ialla andra lag var eller hade alla varit fotbollsspelare, och vi hade 2 som spela fotboll i vårt lag. men vi kämpa bra ändå haa :D

 

är hos mamma nu, ska ta ngt att äta o kolla tv sen kommer pappa o hämtar mig vid 4 (:


pussspuss

Ovido - Quiz & Flashcards