elinnnborg

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av elin borg - 6 maj 2010 21:55

godnatt på er.

<3<3<3

Av elin borg - 6 maj 2010 21:44

maddes igår, :)  

elin igår på maddes :)  

Jessi <3  

mums kladdkaka o varm choklad med fett mkt grädde, haha sjukt god grädde ;o  

igår påväg till skolan :)  

i måndags på 261.   

Zaka på 261  

again.  

cecarsallad och jessicas där borta, pastasallad m bacon o kyckling :)

fan vad jag älskar mat, vill bara äta upp bilden.  

jessi på 261 i måndags  

igår påväg till skolan. :)   

Måndags (:

fick det  bli kjol och svarta strumpbyxor :)


<3<3<3

Av elin borg - 6 maj 2010 21:16

hej tänkte lägga in bilder från veckan.

puss


onsdags gjorde vi grekiska köttbullar, pressad potatis o tzatsiki på hemkunskapen.  

carro ludvig hanna  

carro ;o  

jessica klipper :D  

mot gymmet   *


lägger in fler snart :)

Av elin borg - 6 maj 2010 19:31

Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?
Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än dig
Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer
försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser
den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut
hur ska man älska nån som har älskat nån förut?

 

lyssnar på melissa horn och sjunger med :D

hon  har så mysiga låtar och texter.

somnade inte om har sjungit hela tiden ist.

 

sa till agneta att jag ville sjunga hey soul sister antingen på vårsoarén eller på avslutningen så vi ska öva på den lite nu framöver,

ska även kaaanske sjunga a moment like this med Pamela, men den är jävligt mäktig så vi får allt se :P

vågar liksom ta i när vi övar men när man sjunger i kyrkan för alla är det inte riktigt samma sak, helt skakig och rösten är inte densamma.

 

men ja skitsamma (:

gillar utmaningar så ;)

 

'mamma blev sur för jag inte ville dammsuga..

och sa att jag jämt är sur, men det är jag inte :P

är alltid glad,  men hon märker väl inte det .

inget mer som hänt?

nej..

pusshej!

<3<3<3


allt som är bra med mig, har jag förmågan att glömma bort.. (8)

Av elin borg - 6 maj 2010 17:01

hej, eller godmorgon?

har sovit lite .

är sjukt trött, slutde iaf en timme tidigare idag för halva klassen skulle göra ngn labb så resten fick sluta och på tis ska jag o min grupp göra det då och dom andra sluta tidigare..

 

vaknade av ett sms men tror faktiskt jag går o lägger mig igen för mamma bad mig dammsuga lägenheten, och då sover jag faktiskt hellre!

Jessica fråga om jag ville komma ner till stan eller ja till maddes*

och neeej, jag har slut på fika pengar nu, det sista ska användas till viktigare saker :P

 

åååååhenj, GODNATT :)

<3<3<3

Av elin borg - 6 maj 2010 09:03

skulle bara säga hejsan från skolan!


<3<3<3  

Av elin borg - 6 maj 2010 06:30

sitter i sängen nu har precis ätit frukost, samma som igår.. :p haha

ska nog ta med ett äpple till skolan ;o blir alltid så hungrig efter idrotten annars hehe :) åh jag vill bara lägga mig ner nu och somna om o vakna senare av mig själv, så kan jag ju gå till skolan då, (y)

Nej funkar nog inte, tänk så skulle alla gjort så, då hade alla kommit olika tider väl ;o

jaja skit samma haha, ointressant.

vet inte vad som händer efter skolan, jag känner att jag behöver vila iallafall, sen får vi se vad jag tkr då, ha ;)

 

ha en bra dag på skolan/jobbet och ni arbetslösa också hehe ;)

pusspuss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards